Foster

Zojuist maak ik een nieuwe foster ( Voor voorzetkamer ) klaar en heb er opeens 1 met een teller erop, da's handig!

Reacties

• goudvisjegoudvisje Gebruiker
    Heb ik ook sinds kort, wat een verbetering he? Scheelt een hoop rekenen en ik vertrouwde het nooit en nam altijd eerder een nieuwe.
  • StefanieStefanie Gebruiker
    Ik ook!! Standaard na 3 weken ging ie eraf en weg
    Ik na 2 weken,gebruik ook 4 x 2 per dag, maar vaak nam ik zelfs al eerder een nieuwe omdat ik soms het idee had er zit niks meer in, is dus kostenbesparend zo'n teller, goed voor t milieu, en de portemonnee :)
    Hmm nee 2 weken is wel heel snel ;)
    Ik heb het idee dat deze ook beter spuit
    Dat idee heb ik ook, vond hem er wat lomp uitzien maar voldoet prima! Ja bij 4x2 is ie ook leeg na ong 2 weken
    Nee joh 4x2=8 keer 21 dagen ( als ik m weggooide ) = 168 puffs. Ik heb veel dagen maar 2 of 3 x 2.

Kreeg je geen commentaar van de apotheek??
    Mijn foster heeft totaal 120 inhalaties, dus 120 :8= 15 dagen
    Misschien heb jij foster met meer inhoud dan zou het kloppen bij jou.
    Mijn apotheek heeft dit met mij mee gerekend en ik krijg dus altijd een giga voorraad ;)
    Mijne 180.
    Raar dan, heb jij ook 100/6 ?
    Mij geven ze er 3 tegelijk mee. Van de eklira ook 3 en van de bricanyl 1 tegelijk.
    In het verleden had ik ook foster met meer inhoud, ik heb nu al jaren foster met maar 120 inhalaties, dat was echt even schrikken nadat ik maar doorpufde met een lege inhaler , was very benauwd ;)
    :))
    Ja ook 100/6 , ik vond het ook lastig maar krijg die andere niet maar vooral de wisseling was vervelend, ik had het niet door
    Ik krijg er nu 6 mee omdat ik ook dagen heb dat ik zelfs iets meer puf, liever hebben ze dat niet maar de longarts weet ervan
    Snap ik. Wist niet dat er verschil in zit ( 120 of 180 pufs ).
    Benieuwd naar het prijsverschil ;) Zow en nu moest ik maar eens wat gaan doen Blehhhhhh :-h
    Ooit weleens na gekeken de prijzen maar weet het niet meer, ik denk dat dit merk met teller goedkoper is.
    Succes, ik moet ook eens in beweging komen hahaha
    Het is hetzelfde merk alleen veranderd. Even inloggen op de site zorgverzekering dan weet ik het maar eerst eens wat dingen doen haha.
    Ik bedoelde eigenlijk het prijsverschil tussen de jouwe 120 en mijne 180
    Aah dat bedoelde je! Als ik zin heb zal ik ook eens kijken, succes :-h
    Het kan tussen mijn oren zitten maar deze doet het écht veeeeeel beter :)) Hij smaakt ook anders dwz er zit smaak aan... soort gassmaak vind jij dat ook?
    Ik merk geen verschil eigenlijk hahaha, ook geen gassmaak, nu puf ik wel erg veel ook van andere pufjes, ik proef nooit iets, misschien zijn inmiddels mijn smaakpapillen wel weggepufd :)
    Haha!
Log in of Registreer om te reageren.