School, stage en dan nog eens je eigen leven ernaast..

20-09-2016 om 09:32 uur

Hallo,

Ik studeer sph en zit in jaar drie, laatste halfjaar. Ik loop stage en ga naar school en mijn eigen huishouden. Nu heb ik weinig weerstand, heftige asmta en sinds kort slaapabnue wat niet top gaat... Dus sneller vatbaar. Ik loop stage met handicapten kinderen.. dus vandaag was ik aan diarree en verkouden en ha gespuugd.. dus ziek gemeld.. maar goed voel me zo schuldig want heb idee dat mensen met een zwakkeling vinden.

Krijg weleens een opmerking omdat natuurlijk met me longen zit en sneller moe ben... en school en werk op moment zwaar valt van.. dan kan je beter afgekeurd worden nu al want werken kan je dan nooit..
Maar gelijk zo'n label dat je dan niks waard ben in de maatschappij... Zo voelt het en voor mij moet het nog beginnen...

Login of registreer om te reageren
18-12-2016 om 12:34 uur

Hoi Samantha,

Hoe heb je in de tussentijd hiermee om kunnen gaan? Ik begrijp je volkomen ik heb zelf ook astma ik werk, studeer, heb een eigen huis, sport kortom druk leven. Vaak kreeg ik ook te horen ben je nu alweer ziek maar wat je moet weten je bent een individu iedereen is anders helaas tref jij het ook om sneller ziek te worden of zijn. Maar laat het je niet demotiveren, je hebt immers al bijna jaar 3 behaald en al over de helft van de opleiding. Vaak zeggen mensen ook iets voordat ze nadenken. Ik denk ook zo van het ene oor in het andere o0r uit niet iedereen zal je altijd blijven begrijpen en hebben mensen vaak hun mening klaar staan. jij weet hoe je voelt en daar moet je zelf van uit gaan. Ben je ziek geeft je lichaam eigenlijk aan dat het rust nodig heeft!

Login of registreer om te reageren