Wiet verdampen helpt echt tegen benauwdheid!

27-01-2016 om 09:07 uur

Ik weet dat de farmaceutische industrie niet blij word van dit bericht, en bij tegenstanders zullen de nekharen overeind springen maar wiet helpt echt tegen benauwdheid.
Ik ben 50 jaar en heb astma en ik gebruik buiten mijn reguliere medicijnen ( seretide ) al meer dan 30 jaar cannabis. Ventolin helpt bij mij 0, niks. Ik gebruik wiet d.m.v De verdamper, dit is een soort waterpijp wat gebruik maakt van een verwarmingselement en de wiet verwarmd en dus niet verbrand! ( google maar voor meer info) Het is absoluut niet mijn bedoeling om mensen aan te sporen tot drugsgebruik en ik kan ook geen garantie geven dat het iedereen helpt.
Mij helpt het echt!! ik gebruik het 2 x daags
De bijwerkingen van wiet zijn beduidend minder dan bij reguliere medicijnen.

Login of registreer om te reageren
01-02-2016 om 22:22 uur

Toch maar eens een plantje kopen dan!

Login of registreer om te reageren
02-02-2016 om 08:33 uur

toen ik op de longafdeling lag kwam er ook een man binnen, hij had wiet gebruikt en was zo benauwd geworden dat opname nodig was.
T lijkt mij dus niet gezond, al zullen er uitzonderingen zijn

Login of registreer om te reageren
02-02-2016 om 09:40 uur
Reactie op emsepems

toen ik op de longafdeling lag kwam er ook een man binnen, hij had wiet gebruikt en was zo benauwd geworden dat opname nodig was.
T lijkt mij dus niet gezond, al zullen er uitzonderingen zijn

Dit is appels met peren vergelijken.
Wiet roken of wiet vernevelen is geen nuanceverschil maar een wereld van verschil.

Login of registreer om te reageren
02-02-2016 om 09:50 uur

Als je wiet rookt meng je het ook met tabak en dat dat niet goed is voor je longen is wel bekend.

Login of registreer om te reageren
07-02-2016 om 15:08 uur

Is een vaporiser minder slecht als roken van wiet. Want ik wil stoppen met roken en heb toch zin in af en toe wat wiet groetjes joop

Login of registreer om te reageren
08-02-2016 om 15:19 uur

Beste Mallory,
Als je wat plaatst moet je ook het hele onverknipte verhaal hier vertellen.
Mij 100 uit vragen over een verdamper, maar ondertussen weet je er veel meer van als dat ik dacht, misschien ben jij wel een verkoper van genoemde apparaten?

Mijn enige bedoeling van deze topic was mensen helpen!
Als men mijn advies vraagd kan ik alleen antwoord geven over mijn ervaring en ik kan na 30 jaar echt wel weten wat voor mij goed is of niet. Een goede verdamper koop je niet voor 10 euro.

7 gram wiet per dag? Hoe kom je erbij??
Ben net bij de dokter geweest en weet je wat hij zei: gewoon doordampen als je er baat bij hebt

En heb jij de verdamper getest? Nee, ik wel zolang hij bestaat. 1 x onderdeel vervangen in al die jaren en dan heb jij het over slechte kwaliteit?

Jou verhaal is pure frustratie!

Ik reageer helaas niet meer en al helemaal niet op p.b dat beb ik ervan geleerd.

Vernevelaars heeft niks met dampen te maken

Login of registreer om te reageren
09-02-2016 om 08:22 uur

1 ding wil ik nog kwijt: als je een paar youtube filmpjes hebt gezien wil dat nog niet zeggen dat je er verstand van hebt! Ik ben ervaringsdeskundige dat kan en mag ik zeggen na 30 jaar gebruik en testen van een 10 tal verdampers. De temperatuur van de" sterk verouderde verdamper " kun je heel simpel regelen met een dimmer dus.........weet waar je over praat!!

Medicinale wiet is niet geschikt voor longklachten!, deze wiet word gekweekt voor het cbd gehalte en er zit bijna geen thc in en juist thc is een luchtwegverwijderaar.
Ook wietolie zal je niks helpen omdat daar ook alleen maar cbd inzit.

P.s ik verkoop helemaal niks, ik geef advies en geen garanties!

Login of registreer om te reageren
09-02-2016 om 14:13 uur
Reactie op Verdamper

Medicinale wiet is niet geschikt voor longklachten!, deze wiet word gekweekt voor het cbd gehalte en er zit bijna geen thc in en juist thc is een luchtwegverwijderaar.
Ook wietolie zal je niks helpen omdat daar ook alleen maar cbd inzit.

Dus je wilt alleen maar stoned worden? Aangezien het THC gehalte het stoned/ontspannen gevoel geeft.

Reactie op Verdamper
P.s ik verkoop helemaal niks, ik geef advies en geen garanties!

En wie is degene die advies vraagt over verdampen en/of wietgebruik?

Ik was niet van plan om ook maar op 1 van je berichten over wietgebruik/verdampen te reageren, omdat ik mij behoorlijk erger aan de toon "wiet verdampen is dé oplossing voor al jullie longproblemen" en dan voornamelijk het stellig beweren dat verdampen een enorme uitkomst is.
Laat ik het zo zeggen dat zodra ik bij wiet, in zakjes of los, gerookt of verdampt in de buurt kom(rook het zelf niet) dan slaan bij mij mijn luchtwegen dicht.
Persoonlijk vind ik dat je iemand anders niets kunt adviseren behalve om contact op te zoeken met een arts indien nodig.
Ik krijg het idee dat jij er baat bij hebt wanneer je wiet verdampen kunt slijten aan een ander.

Zou je rekening kunnen houden met het feit dat niet iedereen positief tegenover wiet gebruik staat en dus je teksten als titels minder pro-wiet willen formuleren?

Login of registreer om te reageren
26-07-2016 om 16:34 uur

@Selah: dat je luchtwegen dichtslaan van alleen al de geur van wiet lijkt me eerlijk een psychisch element. Het is niet de wiet zelf, maar de verbrandingsrook die je luchtwegen doen dichtknijpen. Het is klinkklare onzin dat een zakje wiet je luchtwegen doen venauwen. Misschien klinkt klinkklare onzin een beetje lullig, maar haal het uit je hoofd dat wiet verdampen of eten in de vorm van spacekoek/cake of thc olie slecht is voor de gezondheid. Dat je het niet eens bent met high of stoned worden en dat sommigen personen iets te vaak high worden en wellicht lui worden, prima! Maar cannabis met al haar cannabinoides en met de bekendste thc hebben weldegelijk een positieve uitwerking op de longen (met uitzondering van het roken ervan). Dampen/vaporiseren is de veiligste en meest natuurlijke bronchodilator! Wietolie en spacecake, op roomboter en wellicht wat gluten na, hele gezonde alternatieven voor het roken! Dus Selah! Uit ervaring spreken is prima, maar u doet dit met de verkeerde conclusies ;)! Wiet wordt je high van! En werkt als bronchodilator!

One love!

9 jaar gerookt! Inmiddels een jaar gestopt, en zo fit als een hoentje!

Ex Roker!

Inmiddels verdamper/vaporiseerder ^^

Login of registreer om te reageren
26-07-2016 om 17:17 uur
Reactie op voormaligroker

@Selah: dat je luchtwegen dichtslaan van alleen al de geur van wiet lijkt me eerlijk een psychisch element. Het is niet de wiet zelf, maar de verbrandingsrook die je luchtwegen doen dichtknijpen. Het is klinkklare onzin dat een zakje wiet je luchtwegen doen venauwen.

Bij mensen met astma (en COPD) komt het vaak voor dat de longen reageren op geuren. Dus wat Selah zegt is zeker geen onzin.

Login of registreer om te reageren