Gestart met nintedanib

02-01-2016 om 20:04 uur

Hey,

Sinds 31 dec. Ben ik met nintedanib begonnen.
Zijn er meer die dit middel gebruiken bij IPF?
Ik gebruikte eerst esbriet, maar daar had ik toch wel wat bijwerkingen van: misselijk etc.
Tot nu toe gaat het goed met nintedanib en hoef ik maar 2 pillen te slikken ipv 9!
Dus daar ben ik erg blij mee.
Het is pas sinds november op de markt.
Hoe bevalt het middel jou?

Groetjes Sandra

Login of registreer om te reageren
06-05-2016 om 11:47 uur

Hallo Sandra, ik slik sinds 3 weken nintedanib heb ook IPF uip
ben 48 jaar. Sinds 3 weken weet ik deze diagnose

Login of registreer om te reageren
25-08-2016 om 12:32 uur

Hallo Sandra,
Na enkele jaren sukkelen met mijn longen, is de diagnose IPF gesteld. Ik gebruik sinds 4 weken nintedanib. Ondertussen heb jij al meer ervaring met dit medicijn dan ik. Tijdens deze 4 weken vallen de bijwerkingen mij erg mee. Alleen wat last (af en toe) van diarree. Ik weet dus nog niet of dit na langer gebruik minder of erger wordt. Ik ben nieuwsgierig naar jouw ervaring.
Groet, Henk

Login of registreer om te reageren
18-10-2016 om 22:01 uur
Reactie op henko

Hallo Sandra,
Na enkele jaren sukkelen met mijn longen, is de diagnose IPF gesteld. Ik gebruik sinds 4 weken nintedanib. Ondertussen heb jij al meer ervaring met dit medicijn dan ik. Tijdens deze 4 weken vallen de bijwerkingen mij erg mee. Alleen wat last (af en toe) van diarree. Ik weet dus nog niet of dit na langer gebruik minder of erger wordt. Ik ben nieuwsgierig naar jouw ervaring.
Groet, Henk

Hallo Henk,

Allereerst sterkte! Vandaag heb ik te horen gekregen dat mijn vader IPF heeft. Over een paar dagen start hij met Nintedanib. Hoe gaat het ondertussen met jou? Vallen de bijwerkingen nog steeds mee? Heeft het gunstige effecten voor jou?

Groet

Login of registreer om te reageren