anti allergeen hoes voor kussen, hema

18-07-2015 om 07:10 uur

Hallo,

Iemand ervaring met deze kussenslopen uit de Hema?
Of welke andere zouden jullie aanraden?

We zijn uit Belgiƫ dus we krijgen er geen vergoeding voor.

bedankt,

Login of registreer om te reageren
18-07-2015 om 08:56 uur

In Nederland krijgen wij er ook geen vergoeding meer voor!

Een kussen zou je elke week toch gewoon op 60 graden kunnen wassen?
Ik hoop dat iemand anders ervaringen voor je heeft, ik heb ze alleen met de speciaal daarvoor bestaande bescherming.

Sterkte jippie

Login of registreer om te reageren
18-07-2015 om 19:57 uur

Ja hoor dat doe ik thuis. Maar ik zou er willen kopen voor op reis/weekend. Anders moet ik alle kussens meesleuren en neemt behoorlijk veel plaats in de bagage.

Login of registreer om te reageren
18-07-2015 om 20:14 uur

Ik heb zo'n Hema kussenhoes gekocht om mee te nemen op vakantie en gebruik hem nu voor een extra kussen. Voor mij is ie prima maar ik sliep bij anderen ook wel eens zonder hoes.

Login of registreer om te reageren
19-07-2015 om 07:32 uur

zelf ben ik dol op de hema, koop er erg veel.
Maar om nu medische dingen te kopen.... dan kies ik toch liever voor een hoes uit een medische winkel.

de allergiewinkel heeft veschillende te koop, ze hebben ook een website. http://www.allergiewinkel.nl
Ik vind het een fijne winkel/site

Login of registreer om te reageren
19-07-2015 om 09:59 uur

@ Caro toch nog een vraag
Heb je thuis geen hoes om kussen? Die kun je dan toch meenemen?

Ik zou ook voor medische gaan, maar misschien kan Daantje eens kijken wat er op het label staat waar het van gemaakt is, dan doe ik dat bij die van mij ook!

Login of registreer om te reageren
19-07-2015 om 10:33 uur

Wat ik zelf al jaren heb ik een reisset, gekocht bij de allergiewinkel.
een hoes voor t kussen en een hoes voor om het matras. Licht, makkelijk en ligt altijd klaar in mijn koffer (net als mijn slaapzak die altijd mee gaat). Zo kan ik het nooit vergeten.
http://www.allergiewinkel.nl/product/sanamedi-reisset-2-persoons/39218/

oh, en ik heb mooie tekeningen door de kinderen laten maken op de reisset, zodat ik ze nooit vergeet van het logeer/hotel bed te halen ;-)

Login of registreer om te reageren
20-07-2015 om 19:01 uur

Ik wil wel kijken hoor. Ik heb ook nog andere hoezen van cara c'air om mijn dekbed en andere kussen. Kan eventueel daar ook mee vergelijken. De Hema hoes voelt wel anders, minder glad en dikker.

Login of registreer om te reageren
22-07-2015 om 05:19 uur

Ik heb gisteravond alle allergiehoezen kunnen verwijderen. Ik verging nachts van de jeuk omdat het te warm was en mijn transpiratievocht niet kwijt kon. Vannacht zonder geslapen en veel minder jeuk. Als het weer koeler is gaat het er weerop

Login of registreer om te reageren
28-08-2015 om 06:03 uur

Thuis hebben ze een hoes rond hun matras. Kussen en donsdeken was ik regelmatig.

We hebben er gekocht bij de allergiewinkel. Heel tevreden van. Geen kussen meesleuren op reis en iedereen sliep rustig.
(En thuis dus ook niet in allerijl alle kussens moeten wassen en droog krijgen)

Login of registreer om te reageren