Hoe voel jij je vandaag? #2

20-03-2006 om 00:11 uur Gesloten

Met een link naar het eerste deel: Hoe voel jij je vandaag ? open ik het vervolg  *)
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik mij vandaag goed voel en nagenoeg klachtenvrij  *O*
De mensen die zich minder goed tot slecht voelen wil ik veel sterkte toewensen  :Y

Stuart

De reacties zijn gesloten.
20-03-2006 om 12:01 uur

Voel mij dus flink beroerd rot griep en virussen ook steeds.
Loop de hele winter al te kwakkelen met mijn darmen en nu dus met mijn longen.
Vrijdag naar de huisarts toe en ik gaf dus aan dat ik niet echt benauwd was maar wel voortdurend moest hoesten en ademnood had. Zei hij dat ik maar moest uitzieken en wachten op beter weer. Nu weet ik wel dat antibioticum niet zo goed is voor mijn darmen maar toch. Hoest mij de longen uit het lijf en voel me gewoon ziek.
Bah rotwinter en rotvirussen.

20-03-2006 om 12:31 uur

Moet vanmiddag naar de huisarts toe. Hoest nog steeds behoorlijk maar ik ben ook vreselijk moe. Heb nergens zin. Hoort eigenlijk helemaal niet bij mij want ik ben een echte workaholic maar ik ben nu al bijna 2 weken thuis en heb ook helemaal geen zin om naar mijn werk te gaan. Volgens mijn man hang ik tegen een beste overspannenheid aan, maar volgens mij ben ik gewoon verschrikkelijk oververmoeid. Als ik iets heb gedaan, wil ik daarna alleen maar slapen. En dat gaat de hele dag door. Ook hoest ik me nog steeds het leplazerus en dat bevalt me ook niet echt. Maar weer afwachten. Gerrit-Jan daar in tegen voelt zich oppermachtig. Heeft nergens last van en heeft zoiets van ik wil wel minder medicatie. Helaas mag dat niet. Moet maar even wachten tot 7 juni. Voelt hij zich dan nog zo goed dan ga ik vragen of we minderen mogen.

groetjes jolanda

20-03-2006 om 12:37 uur

Ik heb vanochtend de woonkamer gestofd, gezogen en gedweild en ik heb af gewassen.
Daar heb ik de hele ochtend over gedaan.
Ik heb het tempo van een dooie slak en dat kan me flink boos maken.

Maar er is vandaag ook een overwinning.
Ik heb voor het eerst sinds een maand mijn zoontje naar school gebracht!
Op de fiets!!!!!!!!!!!!!!!! :Y
De versnelling staat in 1 of 2 ipv zijn 8 en heb er tien minuten langer over gedaan, maar ik heb het wel geflikt!
En dat betekent vooruitgang!!!

Groet Hellen

20-03-2006 om 12:50 uur

Wat goed Hellen. *O*

Lekker genieten...

Hier voelen we ons erg fijn.
De zon schijnt  *O*  *O*
Dat is voor m'n humeur ook al een stuk beter..

20-03-2006 om 21:59 uur

Hoi allemaal,

wat voel ik me opgelucht,ben eindelijk met jiorgos mijn kleine jongen van 6 naar de kinderarts geweest, hij sukkelde al een maand en er zijn eindelijk foto's gemaakt wat mijn gevoel al bevestigde een longontsteking die er nog steeds zat. Pffffffffffffffff wat maak je je zorgen,en hoe dubbel voelt het om eindelijk erkennig te krijgen....................heeft wat slapeloze nachten tot gevolg gehad............maar nu kan hij hoop ik weer werken aan zijn herstel zodat hij weer wat weerstand op kan bouwen. Hopelijk gaat het weer ook eens wat meewerken....................laat del lente nu maar eens echt beginnen!

groetjes marian

24-03-2006 om 20:53 uur

Na een paar dagen zonder keelpijn moest ik vandaag toch weer behoorlijk hoesten en kwam de keelpijn ook weer opzetten. Hmmmmmz, lekker dan  >:(
Nou ja, hopenlijk is de keelpijn morgen over. Verder voel ik me wel redelijk  :)

24-03-2006 om 22:23 uur

Hier gaat alles zijn gangetje. Dus niet. Mijn man vreselijk door zijn rug gegaan en moest vandaag een spuit halen om weer wat te kunnen lopen. Verder aan de morfine gezet. De kleine vandaag van school gehouden op aanraden van de verpleegkundige. Hij had gisteren een playbackshow op school en daarna zwemmen. Helaas zwemmen kon al niet meer. Hij was te moe. Gelukkig zijn we in Groningen gebleven en hebben we hem gelijk mee naar huis genomen. Ik ben alleen nog heel moe maar voel me verder redelijk. Ben vandaag even bij mijn werk langs geweest. Viel me mee dat mijn baas zei dat ik lekker thuis moest blijven tot ik me wat beter voelde.

groetjes jolanda

24-03-2006 om 23:03 uur

Moe, benauwd en hoesten. Elke dag aan de ventolin...ben blij als ik naar de huisarts kan!!!

Liefs, Nina

25-03-2006 om 03:06 uur

Ongelukkig! De kuur van mijn jongste ( de derde alweer) slaat nog steeds niet aan, kan zich nog helemaal niet inspannen zonder vreselijke hoestbuien te krijgen dus nog steeds geen school en geen zwemles, hij ziet er zo slecht uit min hart breekt als ik naar hem kijk en nu is mijn ouste sinds eergisteren ook weer begonnen,ze hoest alweer de hele nacht heb al weer van alles geprobeert maar niets lijkt te helpen...............en ik ben moe moe en nog eens moe,moe van de machteloosheid en de zorgen die ik me maak.............maar er komen wel weer betere tijden (dat blijf ik mezelf maar voorhouden).

groetjes marian

25-03-2006 om 09:43 uur

heyhey!

hier gaat t nog steeds niet veel beter.. vannacht slecht geslapen had t weer eens lkkr benauwd! bah... mijn ribben doen nu al zo zeer als ze normaal aan t eind van de dag doen... hopen dat ik nog kan werken straks... we gaan t zien!

@ nina: beterschap meis!

@ Jolanda: bij jou zit t ook bepaald niet mee zeg! heel veel sterkte!

@Mark: hopen dat het morgen weer beter gaat!

@ marian: snap ik dat je moe word van de zorgen die je je maakt over je kinderen! Het lijkt me verschrikkelijk om je eigen kinderen benauwd te zien en om te zien dat de kleinste inspanning al niet lukt! heel veel sterkte! en idd hoop ik voor jou en je gezin dat er betere tijden aan komen!

liefs susan