help!!!

03-02-2006 om 11:25 uur

kan iemand mij helpen hoe deze site werkt ik  zag pas gisteren dat het er was en ik heb nooit aan forums meegedaan moet je dan ook msn hebben!!!
mijn jongste dochter gaat in maart in ct scan om te kijken hoe het zit met het maag zuur wat in haar longen terecht komt en ze gaan naar haar hartje kijken want daar is een ruisje geconstateerd en ze gaan kijken naar de vernauwing in de lucht pijp,dus ik ben ook erg ongerust de hele tijd want ieder keer als ze dus drinkt verslikt ze zich steeds en gaat ze kokhalzen en probeertt ze dus te spugen maar dat kan ze dus niet door de vernauwing. ik maak me echt zorgen over haar is dat gek of is dat een beetje overdreven want ik heb het gevoel dat ik er alleen voor sta. en ieder keer als ze ziek is hoor ik bij school ouders zeggen ah susanne maak je geen zorgen het is maar een verkoudheid maar hun weten niet wat he allemaal inhoud bij siu-lie,daar word ik erg verdrietig van. bij het sophia kan ik wel mijn ei kwijt maar eigenlijk was ik opzoek naar deze site puur om mijn zorgen en frustraties met andere te delen ik hoop dat jullie me begrijpen en kunnen helpen
groetjes susanne ,
p.s kan iemand zeggen hoe je dei smyles kunt gebruiken

Login of registreer om te reageren
03-02-2006 om 11:42 uur

Hoi Susanne,

Ik kan me voorstellen dat je een hoop vragen hebt over het gebruik van een forum, zeker als je nog nooit eerder op een forum hebt gezeten. 

MSN: je hoeft het niet persé te hebben, maar als je het op prijs stelt dat andere forumbezoekers contact met jou opnemen middels MSN, kun je je MSn adres in je profiel zetten.  Het wordt dan voor iedereen zichtbaar middels het msn logo onder jouw naam.  Je kunt jouw profiel wijzigen door hier te klikken als je bent ingelogd. 

En wat betreft de smilies: zodra je op de reageerknop geklikt hebt, verschijnen de smilies op ee rijtje boven je typscherm.  Als je ergens een smilie wil plaatsen, hoef je alleen maar met je muis op de gewenste smilie te klikken, en hij verschijnt in jouw bericht.  En wat smiliegebruik betreft: overdaad schaadt.

Voor de rest zie je nog meer knoppen boven het reageerscherm.  Als je er met je muis overheen gaat, zie je waar ze voor dienen. 

Login of registreer om te reageren
03-02-2006 om 11:47 uur

Hoi Susanne

Welkom op het forum. Voor dit forum hoef je geen msn te hebben. Je kan jezelf rechtsbovenin inloggen. Bij de berichten kan je bovenaan de pagina klikken op reageer of onderaan de pagina, en zo kan je dus op het onderwerp reageren. Dan krijg je zo'n menutje als je net ook hebt gekregen toen je dit bericht stuurde. Smileys kan je invoegen door er op te klikken deze bijvoorbeeld  :W en er spaties omheen te laten, zodat hij niet in de war raakt. Voor de zekerheid kan je altijd klikken op bekijk, voordat je je bericht verzendt.
Als je op een berichtje wilt reageren kan je ook een deel van dat bericht meenemen, naar je eigen bericht door bij dat bericht op quote te klikken en daarna jouw tekst erachter te typen. Ik hoop dat je zo een beetje wegwijs wordt.  :Y
Wij willen je graag steunen op dit forum, dus drop asjeblieft al je frustraties en zorgen!  :)
Wel laat zeg, dat je dochter pas ik maart in de CT-scan gaat, tot die tijd moet ze het dus nog uithouden? Of zijn erdaarvoor ook nog onderzoeken?
Jemig zeg wat kunnen sommige mensen ongevoelig zijn, alsof het heel normaal is dat je luchtpijp vernauwd is.  -O- Misschien proberen ze je wel gerust te stellen, maar ze snappen het inderdaad niet. Logisch dat je je zorgen over je dochter maakt, het lijkt mij heel eng om te zien dat ze steeds moeite heeft met drinken en die klachten die daarbij komen.

Veel sterkte en veel plezier op het forum!

groetjes bioloogje

Login of registreer om te reageren
03-02-2006 om 14:41 uur
Reactie op bioloogje

Hoi Susanne

Welkom op het forum. Voor dit forum hoef je geen msn te hebben. Je kan jezelf rechtsbovenin inloggen. Bij de berichten kan je bovenaan de pagina klikken op reageer of onderaan de pagina, en zo kan je dus op het onderwerp reageren. Dan krijg je zo'n menutje als je net ook hebt gekregen toen je dit bericht stuurde. Smileys kan je invoegen door er op te klikken deze bijvoorbeeld  :W en er spaties omheen te laten, zodat hij niet in de war raakt. Voor de zekerheid kan je altijd klikken op bekijk, voordat je je bericht verzendt.
Als je op een berichtje wilt reageren kan je ook een deel van dat bericht meenemen, naar je eigen bericht door bij dat bericht op quote te klikken en daarna jouw tekst erachter te typen. Ik hoop dat je zo een beetje wegwijs wordt.  :Y
Wij willen je graag steunen op dit forum, dus drop asjeblieft al je frustraties en zorgen!  :)
Wel laat zeg, dat je dochter pas ik maart in de CT-scan gaat, tot die tijd moet ze het dus nog uithouden? Of zijn erdaarvoor ook nog onderzoeken?
Jemig zeg wat kunnen sommige mensen ongevoelig zijn, alsof het heel normaal is dat je luchtpijp vernauwd is.  -O- Misschien proberen ze je wel gerust te stellen, maar ze snappen het inderdaad niet. Logisch dat je je zorgen over je dochter maakt, het lijkt mij heel eng om te zien dat ze steeds moeite heeft met drinken en die klachten die daarbij komen.

Veel sterkte en veel plezier op het forum!

groetjes bioloogje

hoi bioloogje
wat is een notificatie!
en weet u misschien ook of er mensen uit zeeland  op dit forum zitten
groetjes susanne >:D

Login of registreer om te reageren
03-02-2006 om 18:59 uur

Hoi Susanne,

Wat bedoel je met: hoe kan ik het beste op berichtjes reageren? Meestal werkt het het makkelijkst om bij een bericht waar je op wilt reageren op de knop reageer te drukken.
Voor mensen uit Zeeland kun je kijken bij het topic In welke plaats woon jij

We hebben ook de mogelijkheid om medische vragen te stellen, klik hier

Als je het niet vertrouwt kun je ook je huisarts bellen. Kijk ook eens wat rond op het forum, er zijn hier veel lotgenoten waar je veel aan kunt hebben.

Groetjes
Hilde

Login of registreer om te reageren
04-02-2006 om 00:16 uur

Hoi Susanne,

Vervelend dat je dochtertje pas in maart terecht kan voor een CT scan, jeetje is altijd zo vervelend als je moet wachten. Dan blijf je maar in onzekerheid zitten.
Heel veel sterkte toegewenst.

Liefs
Miran

Login of registreer om te reageren
04-02-2006 om 10:06 uur

Eigenlijk wijst alles zich vanzelf als je op de reageer of de quoteknop klikt, via het scherm dat dan verschijnt kun je allerlei dingen kiezen  :s).

http://img.photobucket.com/albums/v323/es70/reactie.jpg

Als je over de knoppen gaat met je muis kun je zien wat een knop doet :). Kwestie van tekst selecteren en een knop aanklikken, bijvoorbeeld als je je tekst cursief of vet, onderstreept of in een kleurtje wilt hebben *O*.

Login of registreer om te reageren