Longforum wil vernieuwen
16-02-2021 om 18:40 uurHi allemaal,
Wij zijn bezig om te kijken hoe we het forum kunnen vernieuwen.
We willen graag een nieuwe look en feel en willen jullie als leden van het forum daarin mee laten denken.
Hebben jullie ideeën wat we kunnen aanpassen in de breedste zin van het woord?
Barst los!
De moderators van het LongForum
Ja heel irritant dat de zoekfunctie niet meer werkt. Ze kunnen helaas ook niet vinden waar de fout zit.
Software is zo verouderd dat ze het niet meer kunnen Repareren.
Sorry
Een vraagje
Waarom moet ik zo vaak cookies accepteren voor het longforum? Het wordt steeds vaker gevraagd. Ik denk wel drie keer per week?
Ik ben niet dol op cookies, altijd soort benieuwd waarom de vraag en wat gebeurd er nou precies🙈
Groet jippie
@jippie46 vanwege de AVG wordt er om cookies gevraagd, die kan je negeren of accepteren. Als je ze negeert krijg je nog steeds toegang tot de website, dat is wettelijk verplicht. Bij het accepteren van de cookies kunnen ze je tracken in welke dingen je bezoekt op de website.
In de disclaimer kan je lezen welke gegevens ze bijhouden en wat ze ermee doen.
Heb je hier wat aan?
Je hoeft de cookies dus niet te accepteren en op elk apparaat kan je ze ook verwijderen
@jippie46 Wat je ook zou kunnen proberen, door in je AVG instellingen, en dan bij antivirus, en dan bijzonder heden de website van het forum daar toe te voegen. Hoop dat dit dan helpt? Mocht je nog verder vragen hebben of hulp er mee, mag je mij ook een prive bericht sturen, dan help ik je verder.
@Gwenny Misschien rare vraag hoor, maar wie doet dan de software update voor jullie?
Hi Scorpiors
Het nieuwe forum word geen software update maar een heel nieuw gebouwd forum icm Long Fonds en Oneshoe
Ah ok, ook mooi. Beter toch? Succes met het nieuwe maken dan.
Ben benieuwd hoe het gaat worden.
Is het een idee om een vastgezet topic mbt “vraag het de deskundige” te maken met daarin hoe het werkt, waarom je op antwoord moet wachten en sommige vragen al wel beantwoord zijn, dat vervolgvragen na het antwoord niet daar worden beantwoord en waarom niet.
Of een pop-up als je iets onder dat topic wil plaatsen oid, want de vaste ploeg snapt het allemaal wel, maar ik snap dat dit voor nieuwe mensen niet duidelijk is, was mij in het begin namelijk ook niet duidelijk.
Goed idee, uitleg over vragen aan de deskundige.
De vraag waarom er geen of soms niet snel genoeg antwoord komt, wordt vaak gesteld. Iedere keer hetzelfde antwoord geven vind ik soms erg saai.
Ik sluit mij er ook bij aan, want bij mij was dat ook in begin niet duidelijk, maar en nu wel.
En waar ik ook aan zit te denken, als: sommige vragen kunnen ook niet beantwoord worden door een arts, omdat het dan te ingewikkeld is of zo, dan krijg je antwoord van de advieslijn. Kunnen jullie dat er eventueel ook bij vermelden?
Paginering