Gesloten buitenwagen aangevraagd

16-05-2007 om 23:05 uur

Ik heb via de wmo om een geloten buitenwagen aangevraagd. Na mijn laatste ziekenhuisopname vond mijn longarts dat ik stappen moest ondernemen om mee hulp te krijgen, voor thuis en buiten. Ben zeer gevoelig voor slechte weersomstandigheden, en heb gauw last van onstekingen. Maar omdat ik een gezonde partner heb, kom je bijna neregens voor in aanmerking. Wel kon ik via de wmo om een vervoersoplossing krijgen. Ben gegaan voor een gesloten buitenwagen. Ben onlangs bij de medisch adviseur van de gemeente geweest, en ik geef me 50% kans. Hij wilt nog contact opnemen met mijn longarts, dus ik moet nog even wachten op de uitkomst, vind het wel spannend. Ik houd jullie op de hoogte of ik in aanmerking kom.

Login of registreer om te reageren
03-09-2007 om 22:34 uur

Ukkie het was ieder geval niet beledigend bedoeld, ik weet ook wel hoe moeilijk het is om de juiste hulpmiddelen te krijgen, en ik had eigenlijk ook nooit verwacht dat deze wagen mijn toegewezen zou worden. Verder zou als jouw gemeente je dit ook toewijzen, en ik zou als ik jou was zeker een aanvraag indienen want nooit geschoten is zeker mis, mag deze wagen hetzelfde als de canta. Het is een gelijkwaardige auto met dezelfde mogelijkheden. Ook deze wagen mag ook overal geparkeerd worden en heeft zelfs meer kofferbakruimte als de canta. Tevens ligt de nieuwwaarde van deze wagen lager dan die van de Canta. Ik gun het je van harte en ik hoop dat je nog veel plezier zult hebben van je wagen.

Login of registreer om te reageren
03-09-2007 om 22:45 uur

haha nee ik vind niet beledigent hoor,ik ben al blij dat tie rijd
maar zon auto pf gloedjenieuw daar droom je toch van
weet je :@ ik heb zon waslijstvan hulpmiddelen dat ik dit er niet bij durf aan te vragen
marielle heeft nu allerlei dingen nodig,maar 8mnd wachten pfffffffff dat kan echt niet
dus ik koop veel zelf tweedehands omdat ik het nu nodig heb  -O-

groetjes ukkie

Login of registreer om te reageren
03-09-2007 om 22:51 uur

beste ukkie, Je hebt het recht om om die dingen te vragen, dus schroom niet en werk je lijstje af, zeker zo'n wagen, je hebt er al eentje dus het hoeft niet morgen. We hebben in dit land veel voorzieningen en het zou zonde zijn dat je daar geen gebruik van zou maken. Begin gewoon, nee heb je en ja kun je krijgen, ook al duurt het soms wat langer, succes en groetjes  :P ;)

Login of registreer om te reageren
05-09-2007 om 18:14 uur

Hier weer een update. Vandaag de brief van de gemeente ontvangen en de daarbij horende contracten. Heb de brief meteen naar het bedrijf gefaxt, zodat deze de wagen kunnen gaan bestellen. Nu nog een maand wachten en dan zou het zover moeten zijn. Ik ben echt benieuwd.  *O* :P :X

Login of registreer om te reageren
05-09-2007 om 18:19 uur

ooooooooo wat fijn zeg  _O_
ik ben echt blij voor je,je zult zien je kan straks niet meer zonder dat ding
ik heb gister op site gekeken van de jdm invalidewagen prachtig en ook zon handige deur achter
dar heb je veel profijt van met je boodschappen  *O*
nau ik tel met je mee af hoor succes groetjes ukkie

Login of registreer om te reageren
19-09-2007 om 13:12 uur

Nou maar weer eens een korte update.

Geld van de gemeente is onderweg, en als alles goed is wordt de wagen 1 oktober geleverd.
De wagen gaat er iets anders uit zien, volgens de leverancier heeft de wagen nieuwe koplampen en is ook de motor aangepast.
Stiller en krachtiger.
De wagen wordt ook 1000 euro duurder, heb ik even geluk.
Nou het aftellen is begonnen.
Ik krijg van de week de eerste foto's gemaakt in frankrijk door de importeur.
Ik ben heel benieuwd.

Login of registreer om te reageren
19-09-2007 om 18:03 uur

Dat schiet dan al op, nog zo'n 2 weken wachten.
laat je de foto's wel ff zien als je ze binnen hebt?

Groeten, Dorine

Login of registreer om te reageren
26-09-2007 om 21:26 uur

Helaas, ik zal nog iets langer moeten wachten.
Ik heb vandaag de importeur gesproken en die kwam net terug uit frankrijk waar deze wagens worden gebouwd, en hij was nog niet helemaal tevredem over de veranderingen die op de auto waren gedaan.
Over 2 weken gaat hij weer terug en als dan alles naar tevredenheid is gaat hij in productie, dus ik hoop ergens tussen begin en half november meer zekerheid te hebben, we wchten af.  ;(

Login of registreer om te reageren
28-10-2007 om 20:40 uur

En weer een teleurstelling, de importeur was nog steeds niet tevreden, dus de wagen wordt weer uitgesteld, en dat met de winter op komst is dat wel balen. Met veel geluki wordt het begin december. Bij meer of beter nieuws volgt er weer een update.  ;(

Login of registreer om te reageren
04-11-2007 om 21:44 uur
Reactie op rahimns

En weer een teleurstelling, de importeur was nog steeds niet tevreden, dus de wagen wordt weer uitgesteld, en dat met de winter op komst is dat wel balen. Met veel geluki wordt het begin december. Bij meer of beter nieuws volgt er weer een update.  ;(

Er gaat zo wel erg veel tijd in zitten zeg, balen! Ik hoop voor je, dat begin December nu een en ander definitief doorgaat voor je :Y

Login of registreer om te reageren