Gesloten buitenwagen aangevraagd

16-05-2007 om 23:05 uur

Ik heb via de wmo om een geloten buitenwagen aangevraagd. Na mijn laatste ziekenhuisopname vond mijn longarts dat ik stappen moest ondernemen om mee hulp te krijgen, voor thuis en buiten. Ben zeer gevoelig voor slechte weersomstandigheden, en heb gauw last van onstekingen. Maar omdat ik een gezonde partner heb, kom je bijna neregens voor in aanmerking. Wel kon ik via de wmo om een vervoersoplossing krijgen. Ben gegaan voor een gesloten buitenwagen. Ben onlangs bij de medisch adviseur van de gemeente geweest, en ik geef me 50% kans. Hij wilt nog contact opnemen met mijn longarts, dus ik moet nog even wachten op de uitkomst, vind het wel spannend. Ik houd jullie op de hoogte of ik in aanmerking kom.

Login of registreer om te reageren
17-05-2007 om 11:33 uur

ik ga voor je duimen hoor
ik heb zon wagen,zau niet meer zonder willen
ik heb hem zelf gekocht  :Y
succes  liefs ukkie

Login of registreer om te reageren
17-05-2007 om 19:05 uur

een invalideauto deze rijden 40km per uur en is geen brommobiel!
je mag er mee op fietspaden,winkelcentrum parkeren op de stoep mits je de weg niet volledig belemmert

Login of registreer om te reageren
17-06-2007 om 15:45 uur
Reactie op rahimns

Ik heb via de wmo om een geloten buitenwagen aangevraagd. Na mijn laatste ziekenhuisopname vond mijn longarts dat ik stappen moest ondernemen om mee hulp te krijgen, voor thuis en buiten. Ben zeer gevoelig voor slechte weersomstandigheden, en heb gauw last van onstekingen. Maar omdat ik een gezonde partner heb, kom je bijna neregens voor in aanmerking. Wel kon ik via de wmo om een vervoersoplossing krijgen. Ben gegaan voor een gesloten buitenwagen. Ben onlangs bij de medisch adviseur van de gemeente geweest, en ik geef me 50% kans. Hij wilt nog contact opnemen met mijn longarts, dus ik moet nog even wachten op de uitkomst, vind het wel spannend. Ik houd jullie op de hoogte of ik in aanmerking kom.

Weet je inmiddels al iets meer? Het is nu een maand geleden en wellicht is de aanvraag nu reeds in behandeling? Ik ben benieuwd naar een update in deze zaak :Y

Login of registreer om te reageren
17-06-2007 om 20:58 uur
Reactie op Stuart

Weet je inmiddels al iets meer? Het is nu een maand geleden en wellicht is de aanvraag nu reeds in behandeling? Ik ben benieuwd naar een update in deze zaak :Y

stuart dit zal wel even duren  :Y
bij marielle dr tandem duurde het 8mnd voor we antwoord kregen van de gemeente
ik hoop echt dat deze aanvraag sneller gaat  :Y

Login of registreer om te reageren
25-06-2007 om 22:41 uur
Reactie op ukkie

stuart dit zal wel even duren  :Y
bij marielle dr tandem duurde het 8mnd voor we antwoord kregen van de gemeente
ik hoop echt dat deze aanvraag sneller gaat  :Y

Absurd gewoon dat het zolang heeft moeten duren  >:(

Reactie op rahimns

Hoi allemaal,

ik zit idd nog met spanning te wachten op een antwoord van de gemeente. Ik heb al wel gehoord dat ze  contact hebben opgenomen met mijn longarts en dat ze op zijn brief zitten te wachten. Ik wacht nog even gespannen af en ik houd jullie op de hoogte.

Hopelijk hoor je snel iets :Y

Login of registreer om te reageren
18-06-2007 om 00:07 uur

Hoi allemaal,

ik zit idd nog met spanning te wachten op een antwoord van de gemeente. Ik heb al wel gehoord dat ze  contact hebben opgenomen met mijn longarts en dat ze op zijn brief zitten te wachten. Ik wacht nog even gespannen af en ik houd jullie op de hoogte.

Login of registreer om te reageren
27-06-2007 om 16:02 uur

Hoi, weet helaas nog niets. Ik heb van mijn longarts gehoord dat hij op 15 mei al een brief had geschreven. Bij het indicatie orgaan zeiden ze dat hij idd op 19 mei was ontvangen maar hij lag nog steeds bij de medisch adviseur, dus ik moet nog maar even wachten. Ik ben nu 3 maanden bezig. Normaal staat e 8 weken voor. Dus nog even geduld. Hou jullie op de hoogte.

Login of registreer om te reageren
04-07-2007 om 20:08 uur

Ik heb goed nieuws. Ben deze week gebeld door de gemeente en mijn aanvraag is goedgekeurd. Ik ben daarmee pas de derde persoon in Almere die een gesloten buitenwagen is toegewezen. Ik moet mijn longarts blijkbaar zeer dankbaar zijn voor zijn inbreng. Moet nu nog wachten op de uitwerking. Ik heb namelijk een pgb-vorm gevraagd. Daarmee ben ik de eerste dus de gemeente moet nu nog alles uitzoeken. Ben zelf al gaan rondkijken. Ben zelf geen liefhebber van de welbekende canta. Ben nu uitgekomen bij de JDM-City.

http://www.stokhof.nl/images/downloads/MVC-033S(6).JPG

Ben heel blij met dit goede nieuws, nu nog even geduld hebben.

Login of registreer om te reageren
04-07-2007 om 21:23 uur

o wat goed zeg  *O*  *O* gefeliciteerd hoor

mag je zelf kiezen welk type? das wel erg luxe
normaal krijg je dus een canta met alles wat daarbij hoort verzekering onderhoudskosten
ook omdat de canta overal mag komen in winkelcentras op de stoep fietspad noem mar op
wel zo handig als je hebt aangegeven niet ver te kunnen lopen
een brommobiel mag stukken minder dan de canta mischien iets om te over na te denken

ik wens je heel veel veilige kilometers met je gesloten wagen welke het dan ook mag zijn

liefs ukkie

Login of registreer om te reageren