Heb jij nog gesport vandaag? #69

24-12-2022 om 18:01 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Heb jij nog gesport vandaag? #68

De reacties zijn gesloten.
05-01-2023 om 19:07 uur

Hรจ balen Caroline. Hopelijk ben je er niet te ziek van en knap je snel op. Beterschap!

Ik heb vanavond weer getraind en even met de fysio naar mijn voet gekeken. We hebben het getaped en ik mag wel gewoon lopen maar langer dan een kwartier dan met krukken.

05-01-2023 om 19:40 uur

@Daantje op dit moment heb ik bijna geen klachten. Ik hoest alleen regelmatig. Dus ik hoop dat het bij milde klachten blijft.

06-01-2023 om 08:33 uur

Vanmorgen weer lekker in de zaal gesport
Daarna gelijk boodschappen gedaan en de trappen weer opgelopen (4 hoog zonder lift)
Vanmiddag werken, en ik mag een klusje in het water gaan doen, dat is wel fijn voor mijn voet

07-01-2023 om 16:24 uur

Mijn roeigroepje had vandaag allemaal andere verplichtingen dus roeien lukte niet. Ik ben een rondje gaan wandelen. Wel met krukken en stevige schoenen. De pijn moest bij terugkomst binnen een half uur weer afzakken en dat lukte dus goed binnen mijn grenzen gebleven. En lopen met krukken wordt gelijk een total body workout ๐Ÿ’ช

07-01-2023 om 18:35 uur

Ik ben even op de hei geweest, op zoek naar n bijzondere vogel ( klapekster gevonden :-) ) Totaal half uurtje gelopen.
En daarna door naar m'n zus, verwend met versgebakken wafels :-)

07-01-2023 om 19:50 uur

Gisteren en vandaag 20 minuten op een rustig tempo op de hometrainer gefietst.

De hometrainer staat op zolder. Ik zit nog steeds in quarantaine. Maar ik ben blij dat ik een beetje kan bewegen.

08-01-2023 om 15:06 uur

Fijn dat je een hometrainer hebt en in beweging kan blijven.

Ik heb vanmorgen een uur yoga gedaan en vanmiddag appte mijn vriendin en zijn we nog lekker een rondje gaan wandelen. 50 minuten, met krukken. Ik voel nu vooral mijn polsen ๐Ÿ˜…

08-01-2023 om 17:45 uur
Reactie op Daantje

Fijn dat je een hometrainer hebt en in beweging kan blijven.

Ik heb vanmorgen een uur yoga gedaan en vanmiddag appte mijn vriendin en zijn we nog lekker een rondje gaan wandelen. 50 minuten, met krukken. Ik voel nu vooral mijn polsen ๐Ÿ˜…

Dat doe ik je niet na 50 minuten met krukken lopen. Ik hoop dat je polsen nu niet overbelast zijn.

09-01-2023 om 18:56 uur

Vandaag gelukkig geen last meer van mijn polsen en mijn voet ging beter, behalve nadat ik op mijn tenen had gestaan ๐Ÿ˜ฌ de tape is er nu af, dus ben benieuwd hoe het nu gaat.

Vanavond lekker getraind ๐Ÿ˜Š

09-01-2023 om 19:00 uur
Reactie op Daantje

Vandaag gelukkig geen last meer van mijn polsen en mijn voet ging beter, behalve nadat ik op mijn tenen had gestaan ๐Ÿ˜ฌ de tape is er nu af, dus ben benieuwd hoe het nu gaat.

Vanavond lekker getraind ๐Ÿ˜Š

Dat is een positief bericht. Hopelijk blijft het goed gaan met je voet.