Somnox 2 slaaprobot

03-08-2022 om 08:00 uur

goedemorgen allemaal

Heeft iemand de Somnox 2 slaaprobot al eens geprobeerd? Of is er iemand die dit gebruikt?

Ik zie nu dat je bijv via CZ 75€ korting krijgt en het een maand kunt proberen.
Ik zie echter ook dat je voor de extra snufjes 5,99€ per maand betaald. Dat is dan weer jammer.

Hij kost 299€ zonder de korting.

En voor volledig programma zonder de maandelijkse kosten betaal je 549€

Wat ik onduidelijk vind is of er nu al programma’s op de app staan zoals mindfullnes en rustgevende muziek of dat je dat dan weer bij bijv spotify ofzo vandaan moet halen?

Groetjes Jippie

Login of registreer om te reageren
04-08-2022 om 16:55 uur

Oh jullie slapen allemaal🤣🤣🤣🤣🤣🤫🥱

Login of registreer om te reageren
04-08-2022 om 17:49 uur

Ik slaap beter sinds ik mediteer maar ik heb geen ervaring met de Somnox. Ken je ook de moonbird? Dat is misschien een goedkopere optie?

Login of registreer om te reageren
04-08-2022 om 18:13 uur

Al die slaaphulpmiddelen zijn best wel duur. Dat zou ik er niet voor over hebben.

Rustgevende yoga oefeningen van YouTube en meditatie muziek van Spotify gebruik ik af en toe om beter in slaap te komen.

Login of registreer om te reageren
04-08-2022 om 19:18 uur
Reactie op jippie46

Oh jullie slapen allemaal🤣🤣🤣🤣🤣🤫🥱

Inmiddels wakker.
Ik heb hem gezien op tevee en vind hem geweldig. Ik kan me heel goed voorstellen dat het ontspant doordat hij zich aanpast aan je ademhaling.
Ik zou hem best eens een week willen proberen

Login of registreer om te reageren
04-08-2022 om 19:21 uur
Reactie op Caroline81

Al die slaaphulpmiddelen zijn best wel duur. Dat zou ik er niet voor over hebben.

Rustgevende yoga oefeningen van YouTube en meditatie muziek van Spotify gebruik ik af en toe om beter in slaap te komen.

Dat is fijn dat je je manier gevonden hebt!

Mediteren of yoga is een hele andere manier van ontspannen dan als de somnox.