Somnox 2 slaaprobot

03-08-2022 om 08:00 uur

goedemorgen allemaal

Heeft iemand de Somnox 2 slaaprobot al eens geprobeerd? Of is er iemand die dit gebruikt?

Ik zie nu dat je bijv via CZ 75€ korting krijgt en het een maand kunt proberen.
Ik zie echter ook dat je voor de extra snufjes 5,99€ per maand betaald. Dat is dan weer jammer.

Hij kost 299€ zonder de korting.

En voor volledig programma zonder de maandelijkse kosten betaal je 549€

Wat ik onduidelijk vind is of er nu al programma’s op de app staan zoals mindfullnes en rustgevende muziek of dat je dat dan weer bij bijv spotify ofzo vandaan moet halen?

Groetjes Jippie

Login of registreer om te reageren
04-08-2022 om 16:55 uur

Oh jullie slapen allemaal🤣🤣🤣🤣🤣🤫🥱

Login of registreer om te reageren
04-08-2022 om 17:49 uur

Ik slaap beter sinds ik mediteer maar ik heb geen ervaring met de Somnox. Ken je ook de moonbird? Dat is misschien een goedkopere optie?

Login of registreer om te reageren
04-08-2022 om 18:13 uur

Al die slaaphulpmiddelen zijn best wel duur. Dat zou ik er niet voor over hebben.

Rustgevende yoga oefeningen van YouTube en meditatie muziek van Spotify gebruik ik af en toe om beter in slaap te komen.

Login of registreer om te reageren
04-08-2022 om 19:18 uur
Reactie op jippie46

Oh jullie slapen allemaal🤣🤣🤣🤣🤣🤫🥱

Inmiddels wakker.
Ik heb hem gezien op tevee en vind hem geweldig. Ik kan me heel goed voorstellen dat het ontspant doordat hij zich aanpast aan je ademhaling.
Ik zou hem best eens een week willen proberen

Login of registreer om te reageren
04-08-2022 om 19:21 uur
Reactie op Caroline81

Al die slaaphulpmiddelen zijn best wel duur. Dat zou ik er niet voor over hebben.

Rustgevende yoga oefeningen van YouTube en meditatie muziek van Spotify gebruik ik af en toe om beter in slaap te komen.

Dat is fijn dat je je manier gevonden hebt!

Mediteren of yoga is een hele andere manier van ontspannen dan als de somnox.
Wetenschappelijk onderzoek is erg positief over de somnex en slapen. Ook dieper doorslapen.
Ik vind het bedrag niet te hoog

Login of registreer om te reageren
04-08-2022 om 19:49 uur

@Daantje nee ken ik niet😳, weet je het gaat me niet eens om het geld, als het zou helpen is het net als mijn nieuwe vaste airco zijn geld meer dan waard.
@Caroline81 niet slapen kost ook best veel🙈, niet uit te drukken in doekoes
@emsepems je kunt hem/haar een maand proberen. Nu lees ik in reviews dat hij een zacht tik geluid maakt, dat doet mijn Inogen ook en dat vind ik heel naar. Gevraagd of ze het op konden nemen, maar het verkeer buiten overstemden het geluid. Enige optie proberen. Ik kreeg wel een extra korting aangeboden😱. Misschien nog een e-mail terug en dan krijg ik nog meer korting😜. Er zitten wel al programma’s op de app om te mediteren enz. En ik heb via kpn al gratis Spotify.

Ik hoop nog op iemand die het kent.
Ik heb al veel reviews gelezen. Ik denk dat het wellicht overdag ook een hulpmiddel kan zijn om in balans te komen. Ik slaap wel bijna zittend, met een Voedingskussen onder mijn middel, dat is nog wel een dingetje, maar daar zal ik alleen door ondervinding achter komen.

Dames voor nu bedankt en slaap lekker🤫😀😜

Jippie

Login of registreer om te reageren
04-08-2022 om 19:54 uur

@Daantje ik lees dat het apparaatje niet zo duur is nu 159€ maar dat je voor elk dingetje video of iets anders apart moet betalen ook. Tevens is het tot september niet leverbaar zoals ik zie. Heb jij hem?

Login of registreer om te reageren
04-08-2022 om 20:23 uur

@jippie46 ik ken hem alleen van reclames en marketing en heb er goede verhalen over gehoord, alleen niet uit de eerste hand en dat ging over versie 1.

Wat ik laatst wel heb ontdekt is dat er bepaalde toonsoorten zijn waardoor je in een bepaalde staat van zijn komt. Zoals bijvoorbeeld een diepe slaap, maar ook om te studeren.
https://www.charlottelabee.com/binaural-beats-goed-voor-slaap-focus-en-…

Hier staat er informatie over, wellicht heb je hier ook wat aan.

En ik lees inderdaad dat je hem uit kan proberen, lijkt me de beste optie. Elke ervaring is toch uniek en ik hoop voor je dat je het je veel brengt dan is het het geld inderdaad meer dan waard👌🏻

Login of registreer om te reageren
04-08-2022 om 20:27 uur
Reactie op jippie46

@Daantje ik lees dat het apparaatje niet zo duur is nu 159€ maar dat je voor elk dingetje video of iets anders apart moet betalen ook. Tevens is het tot september niet leverbaar zoals ik zie. Heb jij hem?

Nee, ik heb hem (nog) niet. Ik heb het serieus overwogen maar toen was hij ook alleen als preorder en ik probeer nu eerst andere dingen om beter te slapen. Ik heb wel iemand gehoord die er erg enthousiast over was. Ik heb ook gemengde ervaringen met dit soort ademhalingsoefeningen, als ik benauwd ben vind ik het vaak juist frustrerend en werkt het me alleen maar tegen.

Login of registreer om te reageren