Heb jij nog gesport vandaag? #67

09-07-2022 om 17:28 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Heb jij nog gesport vandaag? #66

De reacties zijn gesloten.
12-07-2022 om 15:12 uur

Vanochtend vroeg gewandeld toen het nog koel was.
Mijn wandelgroepje moest het vandaag zonder mij doen.
Ik mistte zo wel de gezelligheid maar hoefde niet in de hitte te lopen.
Vanavond laat nog een poosje zwemmen of dobberen afhankelijk van de nog aanwezige energie.
Gelukkig is het zwembad dichtbij, het kost weinig energie om er te komen.
En vanmiddag geslapen en rustig aan gedaan.

Groetjes Spirit

12-07-2022 om 18:19 uur
Reactie op Juno92

Gister wilde ik buiten de deur lunchen en toevallig hadden ze in die dorpsstraat ook een opticien dus “even” daarheen gelopen en dat was voor mij wel even sporten, met een mooi resultaat ook een nieuwe bril gescoord💪🏻 Daarna lekker gedut op de bank en vandaag wel even verder bijkomen en veel dutten, maar heel blij dat ik dat gister heb gedaan en het ook best goed ging!

Mooi bericht en fijn dat je een nieuwe bril hebt uitgezocht.

12-07-2022 om 18:21 uur

Vandaag naar het werk gefiets en s'avonds door het bos gefietst.

Het rook lekker in het bos.

12-07-2022 om 18:38 uur

Ik heb vanavond nog even yoga gedaan maar eigenlijk is het daar veel te warm voor nu

12-07-2022 om 19:02 uur

Ja hoor, ik heb vanmorgen weer gesport.
Ik wil graag mee lopen, dus die spieren versterken. De cross hebben we er af gedaan, en de loopband met heuvel erbij. op de terugweg een mooie route gefietst naar huis. was maar een klein stukje om (denk 2 km)
t ging allemaal goed... en vanmiddag heb ik lekker op bed gecomputerd.

Hier in t hoge noorden is t niet superwarm, ook amper de zon gezien, gelukkig!

13-07-2022 om 16:02 uur

Ik had vanmorgen pittige fysio behandeling gehad maar ze had niet zoveel gekraakt dus als ik me goed voelde mocht ik wel roeien.

Ik dacht dat het wel ging maar onderweg werd ik misselijk van de pijn dus ik was wel blij dat we weer terug waren.

13-07-2022 om 16:36 uur

oei Daantje, das niet zo fijn. Iets te veel gedaan dus.

13-07-2022 om 17:55 uur

Ik heb gewandeld, de eerste frambozen geplukt onderweg. lekker!

13-07-2022 om 18:32 uur

Kun je ook frambozen jam van maken! Deden me ouders vroeger met bramen.
Echt heerlijk.

14-07-2022 om 12:31 uur

Scorpiors: lekker , de vruchten die je vanaf deze maand overal kan vinden. wij maakten vroeger ook veel jam

Vandaag weer gesport bij de fysio. kon weer ietsjes meer.... Over mijn herstel was hij was duidelijk: 'een 2e serie van 50 fysiobehandelingen ivm corona heb je wel nodig'.
(de overheid geeft je 50x fysio wanneer je longcovid hebt, dit kan verlengd warden met nogmaals 50x)