Gewichtstoename door puffer bufomix

18-06-2022 om 11:44 uur

Ey, ik wilde horen of er mensen zijn bijgekomen door bufomix puffer te gebruiken?

Login of registreer om te reageren
18-06-2022 om 21:07 uur

Zelf ken ik niemand die van puffers is aangekomen. Ook niet bij (langdurig) doseringen hoger dan de maximale dosering.
Alleen van prednisolon weet ik dat het voorkomt. Bij langdurig gebruik, of soms van stoorkuren.

Login of registreer om te reageren
19-06-2022 om 07:43 uur

Ja hoor dat kan als er corticosteroïden in zitten. Is al eens eerder besproken hier op het forum, waren meer mensen die er van aan zijn gekomen.
Soms is het ook een combinatie van minder kunnen doen door benauwdheid en als je er gevoelig voor bent kan het wel. Maar in theorie zou er niet zoveel in de bloedbaan terecht moeten komen. Maar mensen kunnen ook door alleen puffers andere dingen krijgen die men normaal alleen met hoge doseringen prednison heeft.

Denk dat het goed is om na te gaan of het alleen de puffer is of een combinatie van meerdere factoren en bespreek het met de arts zou ik zeggen

Login of registreer om te reageren
19-06-2022 om 08:12 uur

Bedankt voor jullie reactie! Ik vond helaas het toppic nie twaar dit al eens is besproken geweest. Op het internet las ik wel dat je er blijkbaar van kunt bijkomen. Ik volg ook nog eens imunotherapie voor zo komende 5 jaar mss in combinatie met dat?

Login of registreer om te reageren