Wie heeft ervaring met Longkruid (Pulmonaria Officinalis van longwort

14-05-2022 om 09:21 uur

Mijn vrouw kwam dit tegen op spaanse side de reacties zijn positief die daar staan maar heeft iemand van jullie hier ervaring mee en helpt het inderdaad iets als ondersteuning
Gaat over longwort van herboxa

Login of registreer om te reageren
16-05-2022 om 19:48 uur

Ik heb ze besteld ,je leest zoveel goede ervaringen van mensen met longziekten ben heel benieuwd

Login of registreer om te reageren
18-05-2022 om 09:21 uur

Ik ben benieuwd ik ga mijn longarts benaderen of hij er iets van weet maar vooral of het voor mij géén kwaad kan omdat mijn longen nog maar op 33% zitten en ik wil wel elk risico vermijden

Login of registreer om te reageren
21-05-2022 om 10:32 uur

Ik zou dit altijd met een longarts/longverpleegkundige overleggen, nooit zomaar iets naast je medicijnen gebruiken.
Is vaker mis gegaan nl.
Niet alle middeltjes zijn onschuldig.

Login of registreer om te reageren
21-05-2022 om 10:40 uur

Ik sluit me bij goudvisje aan! Altijd overleggen met je artsen en die kunnen eventueel de apotheker vragen of het kan als ze het niet weten. Dingen kunnen heel onschuldig lijken, maar het is lang niet altijd zo baat het niet dan schaadt het niet

Login of registreer om te reageren
22-05-2022 om 08:41 uur

Goudvisje en Nickie eens had ik al aangegeven maar voor ik mijn longverpeelkundige e/e/a/ vraag wil ik eerst ervaringen horen als het vrijwel geen effect heeft heeft het ook geen zin

Login of registreer om te reageren
22-05-2022 om 08:47 uur
Reactie op HansDenHaag

Goudvisje en Nickie eens had ik al aangegeven maar voor ik mijn longverpeelkundige e/e/a/ vraag wil ik eerst ervaringen horen als het vrijwel geen effect heeft heeft het ook geen zin

Logisch, hoop dat je ook schrijft wat je longarts ervan vindt, ben oprecht belangstellend.
De waarschuwing was ook meer algemeen bedoeld, overleggen is altijd het beste met zulke middelen.
Succes, ik hoop op meer reacties voor jou

Login of registreer om te reageren
22-05-2022 om 08:53 uur

Ik hoop enorm voor jullie dat het veilig gebruikt kan worden en veel effect heeft!
Van mij ook een algemene waarschuwing idd, ik snap dat je eerst ervaringen wil. Maar aangezien de eerste reactie van iemand anders was ik heb het meteen besteld vanwege goede ervaringen, daar schrik ik altijd van🙈

Login of registreer om te reageren
08-08-2022 om 19:04 uur
Reactie op Hettie_g

Ik heb ze besteld ,je leest zoveel goede ervaringen van mensen met longziekten ben heel benieuwd

Ik heb het ook besteld..vanwege de goeie ervaringen..komt morgen binnen..lijkt me beter als al dat chemische spul (puffers)

Login of registreer om te reageren
02-09-2022 om 07:05 uur

Ik heb ook eerst met de huisarts en longverpleegkundige er over gehad en volg een tijdje de reacties van mensen met copd die het gebruiken ,ik gebruik het nu een week of 4, te kort om een groot verschil te zien ,wel kan ik het slijm makkelijker ophoesten.

Login of registreer om te reageren