Hoe voel jij je vandaag? #174

29-04-2022 om 10:23 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #173

De reacties zijn gesloten.
29-04-2022 om 10:26 uur

Ha, hier een feestdagje :-) na 3 weken van hulp vandaag voor de laatste keer thuiszorg gehad :-) met de afspraak dat als t niet goed gaat of ik later weer eens hulp nodig heb altijd kan bellen.
ook de dietiste was gisteren tevreden :-)

29-04-2022 om 10:34 uur

Gefeliciteerd Emsepems! Dat is dan toch nog snel gegaan.

29-04-2022 om 11:27 uur

Oh wat fijn Emsepems! Ze zijn handig als ze nodig zijn en fijn dat het bestaat, maar niks zo lekker als ze gedag zeggen😊

29-04-2022 om 12:33 uur

Ben toch opgenomen (ambu en al) en een meer dan dubbele dosis erbij
En ga zo toch tijdje aan de niv. Dat is kapbeademing
Ben zojuist van eerste hulp op imc overgebracht en word zo aangesloten
Dubbel want naar dat t nodig is maar k vind het altijd wel een verlichtend gevoel als t begint en je écht t gevoel krijgt dat iets anders jóu helpt met ademen!! Is een gevoel wat je niet goed kunt delen.
Maar goed t feit dat je dan zelf t niet meer zo goed kunt is natuurlijk niet zo optimaal..
Maar ben dankbaar voor de mogelijkheden van goede medische zorg in onze landen!

29-04-2022 om 12:52 uur

@Edelweiss
Ach nee, wat jammer. Niet helemaal onverwacht, als ik de laatste week zo de ontwikkelingen volgde. Maar daarmee niet minder verdrietig.
Dat iets anders je helpt met ademen herken ik wel van de zuurstof die ik destijds kreeg bij corona. Dat was ook zo "fijn".
In gedachten brandt hier een kaarsje voor je!

29-04-2022 om 13:13 uur

Wat ontzettend jammer Edelweiss, we hadden het je zo anders gewenst. Verdrietig hoor.
Wel fijn dat je nu al die verlichting voelt.
Dikke knuffel uit 't hoge noorden voor jou!

29-04-2022 om 13:21 uur

Wat naar nou, @Edelweiss . Maar je bent in goede handen zoals je zegt. Wens je alle sterkte toe!
Ook van mij een dikke knuffel. 💗🍀💋

29-04-2022 om 13:30 uur

Heel veel sterkte @Edelweiss en ook van mij een dikke knuffel! 🥰🍀

29-04-2022 om 15:58 uur

Fijn @emsepems ik heb ook een dubbel gevoel met mijn hulp. Ik zie er altijd tegenop als ze komt maar ben altijd blij als ze geweest is.

Dikke knuffel voor @Edelweiss hopelijk ga je je gauw weer beter voelen!

Het gips is eraf 🥳 ik ben echt super blij maar het voelt nog wel echt heel raar. Het gaat wel snel, naar de uitgang van het ziekenhuis kon ik echt niet zonder krukken maar nu in huis met stevige schoenen lijkt het weer ergens op. Roeien mag nog niet, verder op geleide van de pijn wel alles behalve als mijn spieren snel moeten reageren. Dinsdag ga ik naar de fysio, dan kan ik al mijn vragen en twijfels bespreken.

29-04-2022 om 18:19 uur

Bedankt allemaal!
Nckii beschrijft het mooi: 'Ze zijn handig als ze nodig zijn en fijn dat het bestaat, maar niks zo lekker als ze gedag zeggen' ;-)

ik ben ervan overtuigd dat er een flinke duw de goede kant op gegeven is door:
*de thuiszorg voor s morgens douchen,
*dietiste die zorgde dat ik genoeg koolhydraten en eiwitten at want ik hoefde helemaal geen eten -> buikpijn, *fysiotherapie thuis,
*longarts,
*Apetito die de maaltijd brengt,
*AH die mijn keukenkastjes vult....
(en natuurlijk mijn familie en vrienden die dagelijks kwamen, kaartjes kadootjes stuurden of kwamen brengen)

Ik schakelde deze mensen (uitgezonderd longarts en AH) nooit in bij ziek zijn. Iets wat ik in t vervolg wel van plan ben, dit is ook besproken met de thuiszorg vandaag. Ze waren het er mee eens ;-)

ben heus nog lang niet beter, zal nog weken, misschien maanden duren, maar ik ben zo blij dat t nu al zo goed gaat.