Longforum wil vernieuwen

16-02-2021 om 18:40 uur

Hi allemaal,

Wij zijn bezig om te kijken hoe we het forum kunnen vernieuwen.
We willen graag een nieuwe look en feel en willen jullie als leden van het forum daarin mee laten denken.
Hebben jullie ideeën wat we kunnen aanpassen in de breedste zin van het woord?
Barst los!

De moderators van het LongForum

Login of registreer om te reageren
Moderator
19-05-2021 om 06:59 uur

Hi Allemaal

Ik heb om een update gevraagd helaas is alles een beetje vertraagd omdat de 2 die dit project trekken bij het Longfonds helaas weg of ziek zijn. Het word snel weer opgepakt (lees volgende maand)

Ik houd jullie op de hoogte en ideeen zijn nog altijd welkom!

Login of registreer om te reageren
26-05-2021 om 08:47 uur

@Gwenny, bedankt voor de info,neem de tijd , het is veel werk en jullie doen het er ook maar bij, waarvoor alle dank!
Ik wil nog benadrukken dat er ook meer hulp van een deskundige welkom zou zijn voor het psychische deel,zeker nu ivm deze onrustige corona tijd, er lopen best veel mensen vast, ook die je hier niet leest op het openbare forum, omdat het dan niet privé is .
Er zijn nog nooit zulke lange wachtlijsten geweest voor de mentale zorg.
Dan zou het fijn zijn wanneer mensen hier ,anoniem via een soort 1 op 1 manier met een maatsch.werker en /of psycholoog kunnen praten, ik denk broodnodig! Ik krijg geregeld pb over zulke onderwerpen maar wij zijn maar ervaringsdeskundigen en kunnen niet alles weten.
Ik zie geregeld een soort noodkreet voor bijkomen, mensen die echte angst hebben voor een vaccin of de bijwerkingen of vastlopen met hun ziekte,zeker nu, en de moed aan het verliezen zijn.
Het lichamelijke is belangrijk maar staat nooit los van het psychische deel.
Hoop dat jullie zo iemand kunnen aantrekken.
Bedankt en nogmaals neem de tijd, we weten dat zoiets veel tijd in beslag neemt, blij met jullie 🥰

Login of registreer om te reageren
12-08-2021 om 19:39 uur

Geen idee of het al beschreven is (sorry te lui om alles door te lezen)
De zoekfunctie is soms erg onoverzichtelijk en soms kan ik topics daarin niet vinden met de juiste zoektermen en dat ik zeker weet dat ze er wel zijn en na een tijd zoeken vind ik het dan uiteindelijk wel. Geen idee of dit makkelijk te verbeteren is, maar wellicht is een kleine verbetering al een hele hoop uiteindelijk:)

Login of registreer om te reageren
Moderator
14-08-2021 om 08:22 uur

Hi Nckiie

Zeker word dat meegenomen. Het is echt zonde dat hij zo slecht werkt nu 😔

Login of registreer om te reageren
10-10-2021 om 11:19 uur
Reactie op Gwenny

Dankjewel Goudvisje zeker een goed idee, maar we nemen het mee!

Vind dit een ontzettend goed idee van goudvisje. Denk dat een heleboel mensen daar blij mee zullen zijn. Ik in ieder geval zeker.

Login of registreer om te reageren
Moderator
17-11-2021 om 17:31 uur

Sorry dat het al zo lang weer stil is omtrent het vernieuwen van de site
Dit wil niet zeggen dat het stil ligt er waren wel wat onvoorziene problemen waardoor het vertraagd is maar er word nog steeds aangewerkt!

Login of registreer om te reageren
17-11-2021 om 17:53 uur

Dat kan altijd gebeuren! Vaak als er hard gewerkt wordt hoor je niks, dus zie ik als een positief teken😊

Login of registreer om te reageren
16-12-2021 om 21:44 uur

Ik weet dat jullie er mee bezig zijn hoor. Dat is hartstikke fijn.

Toch, naar aanleiding van:
- dit topic
https://longforum.nl/discussion/12947473/hoe-kan-iemand-mij-een-kerstka…
- de genoemde privacy-items genoemd in dit topic
- de media die deze week duidelijk aangaf dat er een groot datalek is (was?). En, voor zover ik op de hoogte ben, zijn bedrijven en instanties hierover geïnformeerd.

De vraag:
kunnen er met spoed veiligheidsmaatregelen worden genomen binnen de huidige website?
Of misschien wat inhoudelijke info over de vorderingen van de nieuwe website?
Geen idee hoor, misschien vraag ik iets wat niet haalbaar is.

Login of registreer om te reageren
16-12-2021 om 23:14 uur

@Suus01 , heel goede deze! Ook of al onze pb wel echt veilig zijn, heb echt het volste vertrouwen in de beheerders en moderators, 100% zelfs maar een hacker komt overal mee weg, via pb kun je soms toch meer vertellen wat je niet openbaar verteld, ik hoop dat dit vlug duidelijk kan worden, ook al zal dit best heel lastig zijn, want je weet niet wat er speelt....
Succes en dank aan alle vrijwilligers die dit forum toch maar proberen zo veilig te houden!

Login of registreer om te reageren