Patiënten gezocht die EMDR hebben ondergaan wegens angst bij COPD

23-11-2021 om 11:09 uur

Beste mevrouw, mijnheer,
mijn naam is Kris Mooren, ik ben longarts in Haarlem. Ik ben bezig met een onderzoek naar EMDR bij COPD. Dit is een veelbelovende nieuwe behandeling voor mensen die COPD hebben en daarbij angstklachten. Voor meer informatie kunt u eventueel deze pagina lezen: https://spaarnegasthuis.nl/nieuws/emdr-bij-kortademigheid.
Ik zou graag nog een aantal patiënten willen interviewen die deze behandeling hebben ondergaan. Voor u houdt dit een uurtje van uw tijd in. Ik kan naar u toekomen, zodat het u zo min mogelijk moeite kost.
Mocht u geïnteresseerd zijn, dan kunt u mij mailen op krismooren@hotmail.com. Ik neem dan contact met u op voor verdere uitleg.
Alvast hartelijk bedankt! Met vriendelijke groet, Kris

Login of registreer om te reageren
25-11-2021 om 10:13 uur

Niet ondergaan, wel erg geïnteresseerd hierin.
Ik heb ook ernstige enge aanvallen van benauwdheid, gebruik oramorph en zo nodig oxazepam bij paniek, want je komt in een kringetje, ernstig benauwd zorgt voor paniek, paniek zorg voor extra benauwdheid.
Verschrikkelijk om mee te maken en meermaals gedacht;dit was het dan...
Wel ooit lang geleden emdr gehad ivm rookverslaving, heeft mij niet geholpen, alsnog gelukkig wel kunnen stoppen.
Nu was emdr toen nog vrij onbekend en de therapeut wilde het uitproberen..
Succes en zou hier graag meer van lezen mocht er meer nieuws komen.

Login of registreer om te reageren
29-11-2021 om 08:59 uur