Heb jij nog gesport vandaag? #63

19-08-2021 om 07:58 uur Gesloten

En hier gaan we verder met onze sportervaringen.

De reacties zijn gesloten.
01-09-2021 om 18:52 uur
Reactie op emsepems

Vandaag heb ik een km of 6 gewandeld, of meer: gestruind. Zoekend om allemaal leuke beestjes.
ik was na n paar uurtjes wel erg moe, tank het niet meer bij op de bank. Weet niet goed de reden, gister teveel gedaan bij het sporten fysio? Heb ook wel veel last van hooikoorts de laatste week..

hier een hagedis die ik vandaag tegenkwam :-)
https://i.postimg.cc/J7HGb2h6/DSCN5528-2.jpg

Mooie foto zeg!

01-09-2021 om 19:02 uur

Ik heb vanmiddag geroeid, mijn vriendin was nog steeds niet okee dus we hebben de stuur stukken verdeeld en zo hebben we toch kunnen roeien.

Morgen naar de orthopeed voor mijn nek en 's svonds sporten bij de fysio en daarna lekker hapje eten met mijn sportmaatje :)

03-09-2021 om 04:01 uur

Over een uurtje weer fysio en daarna gelijk de zaal in om te sporten
Als het goed is, komen er vandaag nog een paar oefeningen bij om het een en ander op te rekken

Vanmiddag voor een second opinium naar een ander ziekenhuis voor mijn been
Vorig jaar op 3 augustus gebroken en heb nog steeds altijd pijn aan mijn been
Hopelijk hebben ze hier wel een oplossing voor de pijn

03-09-2021 om 18:33 uur

Vandaag naar de sportschool geweest.

03-09-2021 om 18:36 uur

Ik heb gisteren gesport bij de fysio, dat was lekker!

Ik was 's middags bij de orthopeed geweest, ik heb een soort whiplash achtig iets maar dan zonder voorafgaand trauma. Ik krijg diazepam voor 's nachts en moet naar de manueel therapeut. Gelijk afspraak gepland en overlegd met mijn fysio. Fijn om te weten dat er verder niets kapot is, ik sowieso wel naar kunnen mag sporten en er een plan is voor herstel

's Avonds hapje gegeten met mijn sportmaatje. Dat doen we nu voor de tweede keer en was heel gezellig :)

06-09-2021 om 10:23 uur

fitness bij de fysio, maar t was zwaar... heb dus de helft maar gedaan.
ben al n paar dagen niet fit, covid sneltest is negatief. vandaag begin ik met medicatie verdubbelen.

08-09-2021 om 13:40 uur

Even een maand geen fysio
Maar wel 3x per week de sporthal in, vooral een paar speciale oefeningen voor mijn been blijven doen

09-09-2021 om 19:59 uur

Gisteren niet geroeid, was een middagje knutselen met een collega 😊

Vanavond wel gesport, was lekker! En ik ben er kind aan huis, dat is ook wel grappig.

Vanmorgen was ik bij de manueel therapeut, die verwacht dat ie niet heel veel meer voor me kan doen dan mijn eigen fysio. We gaan binnenkort een keer behandelen en dan verder kijken. Zo niet dan weet ik ook weer dat dat het niet is

10-09-2021 om 08:28 uur

Vandaag weer het laatste rondje in de sporthal gedaan voor deze week
Maandag nieuwe ronde en dus nieuwe kansen

Vanmiddag nog 4 uurtjes in het water lesgeven

20-09-2021 om 07:43 uur

De week is weer begonnen met sporten, woensdag weer een nieuw rondje in de sportzaal