Heb jij nog gesport vandaag? #63

19-08-2021 om 07:58 uur Gesloten

En hier gaan we verder met onze sportervaringen.

De reacties zijn gesloten.
19-08-2021 om 08:43 uur
Reactie op trijnko

En hier gaan we verder met onze sportervaringen.

Goed bezig Trijnco, heb jij weer lekker gefietst?

ik doe vandaag niks, behalve wat spieroefeningen thuis. en vanmiddag werken waar ik zo'n 4 km loop ;-)
Volgende week naar de achterhoek, ik ben op zoek naar mooie wandel en fietspaden om internet, sporten vanaf mijn bank

19-08-2021 om 15:04 uur

Helaas mag ik van de dermatoloog tijdelijk even niet zwemmen, dus de fysio heeft mijn schouder wat gemobiliseerd en verder weer met mijn oefeningen aan de slag

21-08-2021 om 12:02 uur

Ik ging vanmorgen roeien met een vriendin in een ongestuurde twee, voor het eerst samen. Ik kan met mijn nek niet tillen en niet omkijken dus dat moest zij doen. Gelukkig was er hulp om te tillen. We waren heel benieuwd hoe het zou gaan maar het ging heel goed en we waren helemaal blij en trots. Zij heeft een ernstige nierziekte en weinig energie, ik ernstig astma en nek klachten maar we doen het maar wel mooi. Op tijd besloten om om te keren en regelmatig pauzes ingelast en nu voldaan terug. Iemand anders uit ons roeigroepje had bardienst en die was helemaal blij voor ons, zo leuk :)

21-08-2021 om 12:34 uur

Klinkt als een leuk roeitochtje! En het is lekker weer:D althans droog met af en toe zon haha

Vandaag even echt rustig aan doen, ben heel erg moe en mogelijk is mijn cortisol nog lager. Dus het worden bankoefeningen vandaag

21-08-2021 om 17:34 uur

@Daantje fijn dat het roeien goed ging
@Nckiie, hier ook een dagje niks doen. Alleen maar 1 was in de wasmachine gedaan en net opgehangen, dat was het voor vandaag

21-08-2021 om 20:46 uur

Hier hetzelfde. Een dagje bedhangen. Veel geslapen. Totaal niet verwacht. Maar blijkbaar hard nodig en het lijkt me goed te hebben gedaan. Zodadelijk weer verder.

22-08-2021 om 17:29 uur

Fijn daantje, dat klinkt als een zeer voldaan!
suus nckii en dominique, ik hoop dat t dagje rust jullie goed gedaan heeft, en jullie vandaag wat meer energie hebben gehad.

Gisteren met een vriend over de kwelder gewandeld, over dunne ijzeren balkjes om over een sloot te komen en klimmend over hekken. wel erg mooi!
Vandaag een dagje omrommelen, filmpje kijken en koffer pakken. Want morgen ga ik voor een midweek naar de achterhoek, wandelen fietsen en vogels spotten ( @"Oma Akke" weet je mooie vogelgebieden in gelderland? Hou waarneming.nl in de gaten)
Afgelopen week heb ik een nieuwe set 'allergiehoezen voor vakantie' gekocht, dus ik ben er klaar voor.

22-08-2021 om 17:40 uur

Gisteren 91 km gefiets in de omgeving van Arnhem. Vandaag een uur gewandeld maar dat was eigenlijk te veel. Ik was ontzettend moe van het wandelen.

23-08-2021 om 22:09 uur

Na de fysio maar kort gesport
Ik moest gaan werken
Woensdag weer een nieuwe kans

26-08-2021 om 18:20 uur

Woensdag braaf naar de fysio geweest en daarna het hele rondje gesport
Morgen eerst weer fysio en een kort rondje sporten ivm werk