Stamceltherapie bij COPD longemfyseem

23-06-2021 om 11:47 uur

Hallo,
Heeft iemand ervaring met de behandeling met stamcelllen tegen COPD met longemfyseem.
Bij het LUMC leiden doen ze daar nog onderzoek naar maar in sommige landen doen ze het al toepassen.
Wie kan mij hierover meer vertellen.
Alvast bedankt.

Login of registreer om te reageren
27-06-2021 om 18:12 uur

Daar zou ik ook wel meer over willen weten!

Login of registreer om te reageren
29-07-2021 om 08:27 uur

Ja, ik zou ook zo graag willen weten hoe ver ze er mee zijn. Misschien dat een deskundige hier een antwoord op kan geven.

Login of registreer om te reageren
15-05-2022 om 11:35 uur

Ik ben ook benieuwd, maar hoe komt het dat hier geen antwoord op komt????

Login of registreer om te reageren
15-05-2022 om 13:12 uur

@herfst omdat deze vraag niet aan een deskundige is gesteld of aan de advieslijn. Dus dan kan je lang wachten op een antwoord als hij niet in het juiste topic staat en de andere mensen hier er niks vanaf weten😊

Login of registreer om te reageren
15-05-2022 om 13:47 uur
Reactie op Juno92

@herfst omdat deze vraag niet aan een deskundige is gesteld of aan de advieslijn. Dus dan kan je lang wachten op een antwoord als hij niet in het juiste topic staat en de andere mensen hier er niks vanaf weten😊

Lijkt mij een taak van een moderator. Om vragen o.i.d. goed te plaatsen in het juiste topic neer te zetten. Ik heb jarenlang een forum gehad. Dus dat moet niet zo moeilijk zijn. 😊

Login of registreer om te reageren
15-05-2022 om 18:42 uur

@Anna50 deels mee eens en deels niet. Ik vind de vraag hier niet per se geformuleerd voor een deskundige en het is al een jaar oud.
En ik vind het enigszins kort door de bocht je reactie met moet niet zo moeilijk zijn. Naar wat ik begreep doen zij dit naast gewoon nog een baan en een longziekte, dus dat is iets anders. Als de vraag anders geformuleerd was hadden andere leden ook kunnen reageren dat het in een ander topic geplaatst had moeten worden.

Zo wordt elke vraag over longventielen ook niet verplaatst maar ook door gewone leden beantwoordt als voorbeeld. Dus in dit geval als ik moderator was geweest had ik hem zelf ook niet geplaatst en de topicstarter er wellicht ook niet op gewezen

Login of registreer om te reageren
15-05-2022 om 18:46 uur

Als het gaat om ervaring lijkt het me ook meer een algemene vraag.

Login of registreer om te reageren
15-05-2022 om 18:54 uur

@Daantje inderdaad, anders had ik als redelijk actief forumlid diegene er ook wel op gewezen hem elders te stellen en ik denk jij, wat anderen en de moderatoren ook wel:)

Ik wil namelijk geen moderator zijn ivm het niet steady zijn van mijn gezondheid maar wel bijdragen aan het forum en dat mensen op de juiste plek zijn:) dat probeer ik ook te doen als dat lukt

Login of registreer om te reageren
16-05-2022 om 08:55 uur
Reactie op Daantje

Als het gaat om ervaring lijkt het me ook meer een algemene vraag.

Het gaat mij idd voornamelijk om de ervaring van anderen betreft stamcellen therapie.
voor onderzoek zijn mensen geselecteerd om deel te nemen. Ook is het volgens mij toegepast bij COVID patiënten . Naar verluid is het een veel belovende behandeling voor veel mensen met copd.

Login of registreer om te reageren
16-05-2022 om 13:01 uur

Schijnbaar te weinig mensen die hier mee bekend zijn, vlgs mij is dit ook nog heel erg nieuw en staat het nog in de kinderschoentjes, denk zelfs babyslofjes, dus wil je alsnog medische info dan misschien beter bij een deskundige deze vraag neerzetten...

Plus er worden wel eens vragen verplaatst, ook wel wanneer een vraag niet bij een longarts hoort dan wordt het naar longadvies lijn gezet en andersom, ik denk dat ook @Anna50 dit ziet en bedoelt...
3x opnieuw getypt, ze gooien mij er gewoon uit, 😂 houden niet van vis denk ik.... Vis moet wel zwemmen 🎉

Login of registreer om te reageren