Hoe voel jij je vandaag? #172

12-04-2021 om 06:18 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #171

De reacties zijn gesloten.
06-05-2021 om 13:18 uur
Reactie op jippie46
Reactie op emsepems
Ha, sinds jaren zijn de longarts en ik blij het het nu stabiel goed met mij gaat!
Medicatie afbouwen hoeft niet meer. Wel wil ik graag de antibiotica af, dus dat ga ik nog proberen in overleg met de longarts. Maar nu nog niet, want een wortel van een kies is ontstoken en daar heb ik anitbiotica voor nodig vond de tandarts, dus nog even een week door met de antibiotica die ik al 3? jaar als onderhoud slik.

Oeps wat een besluitšŸ˜±. Never change a winning team, is wat in mij opkomtšŸ™ˆ.
Maar jullie zullen er goed over hebben nagedacht. Misschien om de dag eerst proberen?

Sterkte met je kies

Jippie

Soms moet je proberen toch? Ik heb de ab als ontstekingsremmer, niet als bacteriedodend al is dat een leuk neveneffect. En als t niet lukt met ab eraf dan is t er ook zo weer bij ;-) Zo heb ik t met de andere medicatie ook gedaan, wat allemaal niet wilde ;-)
Zodra ik voel dat het niet gaat doe ik het er weer bij, dus geen grote zorgen hoor lieve Jippie!

06-05-2021 om 18:35 uur

Wat een goede berichten Ems, zowel over je arm als je longen!

Mijn longen gaan redelijk okee, ik blijf wel weinig energie houden. De hooikoorts is los gebarsten en ik zit al op maximale medicatie, niet heel relaxed terwijl het ergste nog moet komen waarschijnlijk.

Afgelopen week had ik ontzettende hoofdpijn. Vanavond had ik weer fysio en mijn nek bleek ontzettend vast te zitten. Dat heeft ze behandeld en ik hoop dat het nu gauw beter gaat.

12-05-2021 om 20:59 uur

Ik ben de afgelopen dagen op vakantie geweest in een huisje op het strand. Lekker hele dagen met je voeten in het zand, de ruisende zee en de mooiste zonsondergangen. Na een dag wist ik al niet meer welke dag het was en toen we een zandkasteel gingen bouwen, vergaten we de tijd tot we honger kregen. Het was heerlijk, de zeelucht voor mijn longen, al die tijd geen noodmedicatie nodig gehad, even weg uit alles wat moet thuis en vooral ook even geen corona. We waren getest voor we gingen zodat we veilig met zijn drieƫn in een huisje konden en daarna even alleen genoten van de natuur te. Het was zo fijn.

En toen ik thuis kwam lag de uitnodiging voor de vaccinatie er en ik ga zondag mijn eerste prik halen!

13-05-2021 om 07:30 uur

Helaas wil ik jullie mededelen dat mijn lieve vrouw gisteren is overleden aan haar ziekte.

Vr gr. Henk

13-05-2021 om 08:35 uur
Reactie op Hwess

Helaas wil ik jullie mededelen dat mijn lieve vrouw gisteren is overleden aan haar ziekte.

Vr gr. Henk

Gecondoleerd, Henk! Heel veel sterkte toegewenst.
Anna

13-05-2021 om 10:47 uur

@Hwess
Gecondoleerd met het verlies van je vrouw en heel veel kracht en sterkte toegewenst.
In gedachten bij jullie
Jippie

13-05-2021 om 13:15 uur

@Hwess
Gecondoleerd. Sterkte met dit verlies.

@emsepems
Wat fijn, die goede berichten van je schouder!

13-05-2021 om 16:10 uur

Hallo Henk,
Gecondoleerd met het verlies van je vrouw
Wat moet het moeilijk voor je zijn.
Jullie wisten nog maar kort dat ze ernstig ziek was.
Heel veel sterkte toegewenst.

Hartelijke groet,

Spirit

13-05-2021 om 19:25 uur
Reactie op Hwess

Helaas wil ik jullie mededelen dat mijn lieve vrouw gisteren is overleden aan haar ziekte.

Vr gr. Henk

Wat intens verdrietig Henk. Heel veel sterkte voor jou en verdere familie. Ik hoop dat de mooie herinneringen aan haar je troosten mag. Liefs

14-05-2021 om 07:22 uur

Gecontroleerd Henk