Heb jij nog gesport vandaag? #62

13-04-2021 om 12:47 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Heb jij nog gesport vandaag? #61

De reacties zijn gesloten.
27-04-2021 om 05:57 uur

Wat zijn jullie toch weer allemaal lekker bezig met het sporten

Ik had gisteren weer fysio, daarna de zaal weer in
Toch wel flinke reactie met mijn been gehad
Maar ik was ook wat anders behandeld omdat ik de andere therapeut had
Morgen weer bij mijn eigen therapeut, moet voorlopig weer 3x per week

28-04-2021 om 16:40 uur

Gisteren gewandeld en geocacht in Kinderdijk :D nog even profiteren van de rust zonder buitenlandse toeristen. Was heel leuk en 9 km gelopen

Vanmiddag geroeid maar je voelde dat het weer ging omslaan, mijn longen hadden het niet zo fijn maar wel lekker om even mijn hoofd leeg te maken.

01-05-2021 om 17:32 uur

Woensdagmiddag hebben we geroeid, donderdag heb ik mijn fysio oefeningen gedaan. Toen had ik ook een vrij heftige fysio behandeling waar ik hoofdpijn en misselijk van was. Ik mag bewegen op geleide van de pijn. Vanmorgen gaan roeien en dat ging gelukkig goed. Vanmiddag geslapen op de bank. Morgen rondje fietsen, mijn accu nog maar even opladen met de stevige wind.

02-05-2021 om 16:24 uur

Vanmiddag 20 km gefietst, zon regen en harde wind onderweg. Het was ook koud. Wel lekker een frisse neus gehaald en bijgekletst. En even op een terrasje gezeten

02-05-2021 om 16:56 uur

Goed bezig Daantje, weer lekker buiten geweest!
Dominique, goed bezig... al is t een zwaar traject!
Nckie, mijn fysio zegt dat als de spierpijn na 1 dag weer zo goed als weg is je spieren er alleen maar sterker van worden. hopelijk is dat zo bij jou

Gisteren heb ik de hele middag gesjouwd op de marker wadden. wat een bijzonder gebied is dat toch, zo in het markermeer
Vanmorgen heb ik de planten in de potten op het balkon verpot, grote potten, veel gesjouw.
Vanmiddag heb ik mijn huis gesopt, van top tot teen ofzo. Dus nu in een heerlijk schoon fris huis weer.... maar wat een klus..... topsport!
Morgen mijn laatste vakantiedag, dan wil ik weer lekker fietsen

02-05-2021 om 19:53 uur

@emsepems op de tweede dag erna was het op zijn top en daarna nam het af dus volgens mij binnen de richtlijnen die aanvaardbaar zijn:D en was wel weer eens lekker spierpijn ipv de andere pijnen. Klinkt heel gek waarschijnlijk haha maar deze pijn was zeer controleerbaar. Ik heb geleerd dat je max 3 dagen klachten mag hebben anders is het wel echt veel te veel geweest en op dag 3 was het al zo afgenomen en dag 4 nergens meer last van:D
Hopelijk binnenkort weer! Maar weer en lichaam moeten ook beetje meewerken helaas

03-05-2021 om 13:27 uur

Hier weer fysio gehad en daarna een rondje in de zaal bezig geweest
Woensdag weer

03-05-2021 om 19:06 uur

Vandaag weer heerlijk buiten gesjouwd met een vriend, we waren aan t genieten van alle vogels bij het zuidlaardermeergebied
Morgen is mijn vakantie weer voorbij, maar ook werken is fijn!

https://i.postimg.cc/8zb1jFpv/DSCN3731-2.jpg

https://i.postimg.cc/tJPbyJvY/DSCN3714-2.jpg

03-05-2021 om 19:14 uur

Ik moest eigenlijk oefeningen doen maar ik voel me niet zo lekker dus ik sla even over

10-05-2021 om 08:06 uur

Nieuwe week, dus nieuwe kansen
Vanmorgen vroeg eerst fysio gehad, en daarna nog een uurtje in de zaal bezig geweest
Woensdag en vrijdag weer