Celon behandeling

16-09-2020 om 06:46 uur

Hallo

Gisteren bij kno geweest voor mijn al jaren aanhoudende verstopte neus en nu bleek dat mijn slijmvliezen vergroot zijn. Ik heb verder geen last van snot, maar wel een constant gevoel van verkoudheid en daardoor ook benauwd.

Nu hebben we het over deze behandeling gehad, zeker ook omdat ik voor een slaaponderzoek moet gaan.

Wie wilt zijn ervaring met deze behandeling delen? Was de ingreep pijnlijk?

Groetjes

Login of registreer om te reageren
22-01-2021 om 10:27 uur

Zal mijn man straks laten kijken 🙈

Ik klik op topics in het menu en van daaruit pagina 14

Login of registreer om te reageren
21-04-2021 om 07:08 uur

Caroline mag ik eens vragen hoe het na de behandeling verliep? Ik heb hem donderdag gehad en heb het gevoel bijholte ontsteking te hebben. Of griep in mijn hoofd, vreselijk gewoon. 1 neusgat is heel goed open en inademen door de neus brand vreselijk. Het is nu een week geleden een zou denken dat het langzaam aan beter zou moeten gaan.

Login of registreer om te reageren
23-04-2021 om 18:31 uur
Reactie op GF75

Caroline mag ik eens vragen hoe het na de behandeling verliep? Ik heb hem donderdag gehad en heb het gevoel bijholte ontsteking te hebben. Of griep in mijn hoofd, vreselijk gewoon. 1 neusgat is heel goed open en inademen door de neus brand vreselijk. Het is nu een week geleden een zou denken dat het langzaam aan beter zou moeten gaan.

De eerste dagen waren lastig. Hoofdpijn en mijn neus was helemaal opgezet van binnen.
Maar door goed te spoelen met zout met een neusdouche ging het na een paar dagen weer beter.

Login of registreer om te reageren
23-04-2021 om 21:01 uur

@Caroline81
Dankjewel voor je reactie. Ik zit nu op dag 8 en voel me vandaag voor het eerst minder wattig in mijn hoofd, maar nog altijd zo'n flink verkouden gevoel.

1 neusgat is constant open, het ander potdicht en inademen door de neus brand enorm, heb nu van de kno arts antibiotica zalf gekregen om na het spoelen te gebruiken. Helaas heb ik een doof gevoel in 1 boventand sinds de ingreep. De arts denkt en gekneusde zenuw, hopelijk trekt dat bij.

Ben je nooit bang voor het lege neus syndroom?

Login of registreer om te reageren
24-04-2021 om 18:33 uur
Reactie op GF75

@Caroline81
Dankjewel voor je reactie. Ik zit nu op dag 8 en voel me vandaag voor het eerst minder wattig in mijn hoofd, maar nog altijd zo'n flink verkouden gevoel.

1 neusgat is constant open, het ander potdicht en inademen door de neus brand enorm, heb nu van de kno arts antibiotica zalf gekregen om na het spoelen te gebruiken. Helaas heb ik een doof gevoel in 1 boventand sinds de ingreep. De arts denkt en gekneusde zenuw, hopelijk trekt dat bij.

Ben je nooit bang voor het lege neus syndroom?

De KNO heeft tegen mij gezegd dat deze behandeling verlichting zou geven. Maar hij kon mij niet garanderen dat ik 100% van de klachten af zo zijn.

Ik heb de behandeling in februari 2020 gehad.
Ik spoel mijn neus nog twee keer per dag met zout en ik gebruik neus spray. Als ik dat niet doe raakt alles verstopt.

Ik ben ook allergisch.

Maar ik slaap nu wel beter sinds de behandeling.

Hou alles in de gaten en trek op tijd aan de bel bij de KNO arts.

Login of registreer om te reageren
26-04-2021 om 07:15 uur

Dankjewel, als ik vrijdag nog geen gevoel terug heb in mijn tand moet ik naar de poli.

Login of registreer om te reageren
26-04-2021 om 17:06 uur
Reactie op GF75

Dankjewel, als ik vrijdag nog geen gevoel terug heb in mijn tand moet ik naar de poli.

Ben benieuwd hoe het vrijdag afloopt. Wat ze gaan doen als het gevoel in de tand nog niet terug is.

Login of registreer om te reageren
26-04-2021 om 18:32 uur

Ik heb geen idee. Zit nu al in mijn broek te doen zal ik je zeggen.

Deed hoe neus ook pijn bij het inademen de eerste weken? Voelt heel koud en schraal aan.

Login of registreer om te reageren
29-04-2021 om 17:43 uur
Reactie op GF75

Ik heb geen idee. Zit nu al in mijn broek te doen zal ik je zeggen.

Deed hoe neus ook pijn bij het inademen de eerste weken? Voelt heel koud en schraal aan.

De eerste week deed mijn neus zeer. Het was schraal enz... Maar ik heb het idee dat jou klachten heftiger zijn dan dat ze bij mij waren.

Login of registreer om te reageren
29-04-2021 om 19:34 uur

Ik moet maandag terug naar kno.
Mocht ook morgen al gaan, maar heb een zieke dochter hier en we wachten op de corona uitslag.

Maar komt goed, dankjewel trouwens 😊

Login of registreer om te reageren