Heb jij nog gesport vandaag? #62

13-04-2021 om 12:47 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Heb jij nog gesport vandaag? #61

De reacties zijn gesloten.
20-04-2021 om 10:38 uur

Probeer nu iedere dag op het werk 20 baantjes te zwemmen, wel alleen op de armen

20-04-2021 om 11:24 uur
Reactie op Dominique

Probeer nu iedere dag op het werk 20 baantjes te zwemmen, wel alleen op de armen

goedzo, zo hou je conditie

Ik heb net gesport bij de fysio. nouja, alleen maar op de loopband heuveltjes gelopen. De arm doet teveel pijn voor corsstrainer of evenwichtsoefeningen. Geeft niks, alles is meegenomen!

Hoorde bij de fysio dat een fitness instructeur plots is overleden, 55 jaar. De zon is weg uit mijn hart. Verdriet en ongeloof overheerst.... bij ons allemaal....
strakjes met een vriendin rondje fietsen, dat is altijd fijn maar juist nu

20-04-2021 om 20:05 uur

Sterkte Emsepems met het verlies van de instructeur.

Zwemmen ging makkelijk vanmiddag, het zijn 30 baantjes geworden🏊🏊

21-04-2021 om 06:34 uur

dank Dominique, Het nieuws is inmiddels wat gezakt, het verdriet niet.... Hij was voor mij een baken in de sportschool. Een man, die als hij je kende en jij hem oprecht belangstelling had voor je als mens, voor je gezondheid, voor je sportdoelen. En daar ook alles aan deed om dat te behalen. Trots was hij toen hij zag dat ik vorige week een uur aan het sporten was.......

Ik heb gisteren heerlijk met een vriendin gefietst, de ebike wel met veel ondersteuning.
strakjes naar de huistherapeut in t ziekenhuis. Omdat ik oxycontin slik voor de pijn in mijn arm (veel pijn, voel me niet ziek) mag ik niet autorijden, dus ga ik weer fietsen, uur heen en uur terug. ik probeer heen de ondersteuning zo laag mogelijk....

21-04-2021 om 17:59 uur

Weer een paar baantjes extra gezwommen, zit nu aan de kilometer

22-04-2021 om 19:12 uur
Reactie op Dominique

Hier gaat het sporten weer naar een laag pitje😔
4 weken geleden het ijzerwerk uit mijn been gehaald
Ben maar 1,5 week pijnvrij geweest
Dinsdag een MRI gehad, en vandaag de uitslag
Ik heb waarschijnlijk weer botnecrose op de plaats van waar de breuk heeft gezeten😬
Dinsdag is er overleg tussen de artsen, donderdag weer naar de chirurg toe
Nu maar weer bewegen op geleide van de pijn

Het is gelukkig geen botnecrose, maar botoedeem.
Helaas weer een lang revalidatie traject.
Ben ook nog doorgestuurd naar de pijnpoli.
Fysiotherapie is weer terug naar 3x per week
Over 3 maanden weer terug naar de chirurg toe

Sporten en bewegen op geleide van de pijn

23-04-2021 om 06:54 uur

@Dominique ook heel vervelend maar gelukkig geen botnecrose! Ik wens je een vlotte revalidatie en dat de pijn maar snel flink afneemt!

23-04-2021 om 07:43 uur

Vanochtend wakker met spierpijn in mijn handen en ik vroeg me toch af waar dat nou vandaan kwam...
Gister eerst bij de fysio met behulp van elektrostimulatie mijn linker been getraind, hopelijk kan ik over een half jaar dan eindelijk stukjes zonder orthese lopen, maar nog wel met krukken.
Daarna even naar de winkel geweest in de rolstoel en mijn ma was haar mondkapje vergeten dus ik rolde een stukje zelf, maar de weg liep schuin dus ik moest best kracht zetten om niet meteen bij de kapster in de plantenbakken te belanden haha, dus vandaar de spierpijn.

Het was heerlijk weer om er even op uit te zijn al is het maar 200 meter. Genoten van elke zonnestraal! En komende weken staan er meer uitjes op de planning met de rolstoel lekker de natuur in (de modderpaden slaan we wel over haha).

25-04-2021 om 15:06 uur

Lekker dat je er wel even uit geweest bent @Nckiie dan is spierpijn ook wel even fijn, soort moe maar voldaan.

Ik heb gisteren geroeid. Weer even ouderwets met ons volledig groepje. Ik was wel flink benauwd en flink hooikoorts. Veel gepuft, zelfs onderweg nog. Daarna maar rustig middagje.

25-04-2021 om 19:31 uur

@Daantje ja het was fijne spierpijn haha, heel krom eigenlijk dat ik de pijn fijn vind, maar denk vooral omdat het best een controleerbare pijn is en het is nu alweer helemaal weg, heb het flink gemasseerd:D

Naar van je hooikoorts en benauwdheid, maar wel fijn dat het weer ouderwets gezellig was!