Heb jij nog gesport vandaag? #62

13-04-2021 om 12:47 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Heb jij nog gesport vandaag? #61

De reacties zijn gesloten.
13-04-2021 om 05:41 uur
Reactie op Oma Akke
Reactie op Daantje
Misschien een domme vraag hoor maar wat is het verschil tussen oncofit en fysiofitness?

De doelgroep. Mensen met kanker die in of net na de chemokuren zitten komen ervoor in aanmerking.
De oefeningen verschillen niet zo. Vooral kracht- en conditie, maar ook adviezen . Leefstijl.
Het valt voor de verzekering onder therapie, je hebt een machtiging nodig van de oncoloog.

Okee. Inhoudelijk verschilt het dan misschien niet zoveel? En is de fysio fitness een goed alternatief.

13-04-2021 om 16:52 uur

Zoooooo, tijd voor de bank ;-)
Na een dagje werken -van 8-15.30 uur in actie waarbij ik ongeveer 7? km loop- nog gesport van 16.00 to 17.00 uur.
Nu lekker niks meer :-) :-)

16-04-2021 om 22:56 uur

Hier gaat het sporten weer naar een laag pitje😔
4 weken geleden het ijzerwerk uit mijn been gehaald
Ben maar 1,5 week pijnvrij geweest
Dinsdag een MRI gehad, en vandaag de uitslag
Ik heb waarschijnlijk weer botnecrose op de plaats van waar de breuk heeft gezeten😬
Dinsdag is er overleg tussen de artsen, donderdag weer naar de chirurg toe
Nu maar weer bewegen op geleide van de pijn

17-04-2021 om 16:01 uur

Wat een pech weer Dominique!

Ik heb vanmorgen lekker geroeid. We konden niet zo ver omdat ik dienst had. Gelukkig toch nog even kunnen gaan en toen ik net een minuut thuis was, ging de telefoon en moest ik naar een spoedgeval.

17-04-2021 om 17:04 uur

@Dominique jeetje wat naar! Ik hoop dat het allemaal meevalt voor je en je snel weer pijnvrij bent!

@Daantje oh lekker dat je hebt kunnen roeien, het was volgens mij goed weer ervoor:D

17-04-2021 om 19:42 uur
Reactie op Dominique

Hier gaat het sporten weer naar een laag pitje😔
4 weken geleden het ijzerwerk uit mijn been gehaald
Ben maar 1,5 week pijnvrij geweest
Dinsdag een MRI gehad, en vandaag de uitslag
Ik heb waarschijnlijk weer botnecrose op de plaats van waar de breuk heeft gezeten😬
Dinsdag is er overleg tussen de artsen, donderdag weer naar de chirurg toe
Nu maar weer bewegen op geleide van de pijn

aiaiai, wat een nare pech.sterkte!

17-04-2021 om 19:51 uur

Dank je wel allemaal
Ben hier voorlopig nog niet klaar mee

18-04-2021 om 07:58 uur

Gisteren heb ik gewandeld op de veluwe, eergister in het drents friese wold. Prachtige gebieden waarbij we op de veluwe zelfs een wild zijn tegenkwamen; alsof het de normaalste gang van zaken was kruiste een dit mannetje aan t eind van de ochtend ons pad, op zijn gemakje.... totdat hij ons zag ;-)

https://i.postimg.cc/KjGR5pDG/20210417-113428.jpg

18-04-2021 om 12:39 uur

Ik heb vanmorgen mijn balkon opgeruimd en schoongemaakt en net mijn fysio oefeningen gedaan. Ik wou eigenlijk ook nog een rondje lopen maar mijn balkon is ook wel erg lekker nu

Paar uur later, zon weg op het balkon maar wel nog even een ommetje gedaan 😀

19-04-2021 om 17:16 uur

Naar het ziekenhuis gefietst, een retourtje van 40 km. wel de ebike wat hoger vandaag, sport immers erg veel. Heb ook een babotage gehad (kalk in schouder aanprikken) met kenacort injectie, en daar word je natuurlijk ook niet fit van ;-)
Nu veel pijn in mijn schouder.
Maar... ga wel morgen weer fitnessen hoor, we zien wel hoe t gaat