De 100 wachtenden op de lijst.

26-03-2021 om 14:11 uur

Een tv tip, maandag 29 maart om 21.30 op npo 1 programma:de 100 wachtenden op de lijst, met Bert van Leeuwen.
Er zijn uiteraard bij elkaar veel meer wachtenden dan 100,'t geeft toch een inkijkje.
Hij volgt een aantal mensen die wachten op verschillende wachtlijsten, waaronder ook voor longtransplantatie.
Er worden ook foto's getoond vd 100 wachtenden,onder 't mom, achter elke wachtende schuilt een mens.
ik doe hier ook aan mee, alleen met een foto.. Te herkennen aan neusbril :) 😀
Misschien interessant om te zien en te weten wat het inhoud ook voor alle wachtenden, soms is dit wachten maar even maar bijv voor longen kan dit oplopen tot 4 a 5 jaar wachten of zelfs meer.

Login of registreer om te reageren
04-04-2021 om 08:28 uur
Reactie op Morena

Ik kan echt niet begrijpen waar jullie allemaal de moed vandaan halen om zo door te vechten ...

Dat zal voor iedereen persoonlijk zijn,ieder mens is verschillend,ook bij ziektes.
Ik zelf zie het bij mij niet als vechten, want dat kun je winnen of verliezen en die termen gebruik ik nooit met ziektes.
Voor mij is de reden,dat het leven het waard is om alles eruit te halen,tot zover het mogelijk is en geen continu lijden wordt.
Voor mijzelf maar ook voor mijn naasten en voor alle mensen die al zo jong zijn overleden in mijn omgeving, voelt haast als een opdracht om dubbel ervan te genieten.
Sterkte voor jou ook! Het leven valt ook niet altijd mee.

😘

Login of registreer om te reageren
06-04-2021 om 12:03 uur
Reactie op goudvisje
Reactie op Morena
Ik kan echt niet begrijpen waar jullie allemaal de moed vandaan halen om zo door te vechten ...

Dat zal voor iedereen persoonlijk zijn,ieder mens is verschillend,ook bij ziektes.
Ik zelf zie het bij mij niet als vechten, want dat kun je winnen of verliezen en die termen gebruik ik nooit met ziektes.
Voor mij is de reden,dat het leven het waard is om alles eruit te halen,tot zover het mogelijk is en geen continu lijden wordt.
Voor mijzelf maar ook voor mijn naasten en voor alle mensen die al zo jong zijn overleden in mijn omgeving, voelt haast als een opdracht om dubbel ervan te genieten.
Sterkte voor jou ook! Het leven valt ook niet altijd mee.

😘

mooi beschreven goudvisje!

Login of registreer om te reageren
06-04-2021 om 15:56 uur

Opnieuw een indrukwekkende aflevering! En heb aan je gezwaaid, @goudvisje

Ik ben weer thuis en t gaat gelukkig best goed. Dankbaar voor!!

Login of registreer om te reageren
06-04-2021 om 22:19 uur

@Edelweiss, wat een mooi nieuws! Net voor 't slapen gaan nog even.. Thuis is gewoon veel fijner, al zal 't nog niet overhouden en je heel rustig jouw bergje weer opgaat, 't is een begin, een soort lente gevoel!
Dikke knuffel, haha ik zag mijzelf ook weer, indrukwekkende aflevering Indd!
Liefs, vanuit ook jouw dorp, we zijn nog steeds een groot dorp :) 😘

@emsepems, lief 😘

Login of registreer om te reageren