Airco

31-07-2020 om 16:46 uur

ik volg op dit moment een oefenprogramma voor de longen , een verlengd longrevalidatie traject bij een fysiocentrum.
Het valt mij op dat als ik daar geweest ben en de airco draait volop ik de volgende dag benauwder ben en veel slijm in de keel heb
Zijn er meer lotgenoten bekend met dit probleem
Of is dit een normale reactie opde airco

Login of registreer om te reageren
03-08-2020 om 14:38 uur

Hoi Ingrid, ik heb hier ook last van als ik lang in een ruimte verblijf waar de airco aanstaat dan heb ik de dagen erna meer last van mijn longen (slijm, hoesten enz.) In Hotelkamer met airco zet ik deze het liefst uit of ik zorg ervoor dat ik zo min mogelijk in de buurt kom van de uitblaas dat scheelt ook.

Login of registreer om te reageren
04-08-2020 om 07:10 uur

Een airco moet niet laag staan maar een paar graden lager als de buiten temp. net als in de auto anders krijg je veel te grote opdonders door temp. verschillen.
Ik weet wel 20 graden is fijn voor ons maar doe het niet als het buiten 28 gr. is. En zorg er voor dat de filters optijd vernieuwd worden anders kan je de veteranen ziekte krijgen.

Login of registreer om te reageren
05-08-2020 om 10:02 uur

Belangrijkste is dat de airco geregeld nagekeken wordt en fliters verschoond.
Er zijn veel airco's die vuile lucht verspreiden..

Login of registreer om te reageren
14-08-2020 om 13:28 uur

ik kan echt niet tegen een airco krijg er hoest aanvallen van.....ik vermijd airco"s

Login of registreer om te reageren
14-08-2020 om 17:16 uur

Ja, heel herkenbaar. Ik heb daar ook ontzettend last van. Een airco is wat mij betreft de slechtste uitvinding ooit. ;)

Login of registreer om te reageren
27-11-2020 om 09:01 uur

Hallo , ik had afgelopen zomer juist heel veel baat bij de airco , ik zette hem dan een paar graadjes koeler en ik was minder benauwd , ik kan ook niet tegen lang en heet douchen want dan krijg ik het dus spaans benauwd .
En bij hele vochtige dagen zet ik de airco op drogen , dan slaap ik beter en word minder benauwd wakker

Login of registreer om te reageren