Lengte zuurstofslang

18-11-2020 om 10:26 uur

Weet iemand misschien hoe lang de zuurstofslang mag zijn. Mijn longarts heeft mij in het begin gezegd niet langer dan 10 meter anders gaat de kwaliteit van de zuurstof achteruit ( ik gebruik stand 1 en 2 } maar op het internet zie ik zelfs tot 15 meter.

Login of registreer om te reageren
18-11-2020 om 10:36 uur

Hoe langer hoe minder kwaliteit Indd, ik heb dacht ik 10 mtr, nooit opgemeten eigenlijk :)
Ik kan de hele woning door, maar heb 1 verdieping dat scheelt, hoe mensen dat met bovenverdieping doen weet ik niet.
Succes 😘

Login of registreer om te reageren
18-11-2020 om 16:19 uur

Mijn zuurstofleverancier geeft aan 15m plus lengte neusbril, dit krijg ik ook geleverd als slang. DIt is wel bij vaste concentrator, misschien daar nog verschil in zit. Maar neem aan dat uw zuurstofleverancier weet hoe dat bij uw apparaat zit, Zij zijn de experts op dit gebied en leveren ook de slangen.

Login of registreer om te reageren
26-11-2020 om 09:24 uur
Reactie op tata

Mijn zuurstofleverancier geeft aan 15m plus lengte neusbril, dit krijg ik ook geleverd als slang. DIt is wel bij vaste concentrator, misschien daar nog verschil in zit. Maar neem aan dat uw zuurstofleverancier weet hoe dat bij uw apparaat zit, Zij zijn de experts op dit gebied en leveren ook de slangen.

Ga het zeker informeren, heb ook vaste concentrator. Bedankt voor je antwoord.

Login of registreer om te reageren