zadelkruk/ zitstok

08-11-2020 om 19:52 uur

Hallo allen, op advies van mijn fysio ben ik op zoek :-)

ik ben op zoek naar een zadelkruk of id om mijn energie wat te verdelen op een dag.
Op een zadelkruk kan ik rustmomenten creeren bij het koken, was opvouwen of id.
Wie heeft er een tip?
https://i.postimg.cc/VSTnrxhS/zadelzit-medisit2-300dpi.jpg

En ook ben ik op zoek naar een zitstok, een opvouwbare. Deze kun je mee nemen tijdens het wandelen in je tas en ben je moe kun je even gaan zitten.
wie heeft hier een tip?
https://i.postimg.cc/DZhDwtQW/zitstok-opvouwba-4b431f140003b.jpg

Login of registreer om te reageren
08-11-2020 om 20:32 uur

Ik zou eerst proberen er één te lenen of huren. Wij hebben ze op werk maar je moet echt actief zitten dus ik vind het niet echt rust. Voor in de keuken moet je goed uittesten of het gaat qua zitten met eventuele onderkastjes.

Oh en de ene kruk is de andere niet. Wij hadden er twee op proef die lekker zaten en toen had mijn teamleider een andere besteld die veel harder zat.

Login of registreer om te reageren
09-11-2020 om 10:28 uur

Ik heb zelf een kruk ook aangeschaft in de keuken, had eerst een dure die zwaar was en ook zonder rugleuning.
Deze retour en vervolgens 1 van nog geen 40 euro gekocht bij betaalbaarshoppen, alleen deze online winkel is inmiddels failliet.
Deze kruk bevalt heel goed, juist ook door de rugleuning, kan ik soms echt even bijkomen, ik zet mijn onder keukenkastjes open zodat de kruk ertussen past, schoenen uit en zet ik mijn voeten of op de krukpoten of in het kastje...staat toch alleen de schoonmaakmiddelen, onder en naast de gootsteen.
Wanneer ik daar weg wil, rol ik eerst naar achteren en dan zijwaarts.
Mij bevalt deze kruk prima,zit zacht en veert makkelijk omhoog en omlaag.
Het enige lastige voor mij is de zuurstofslang die wil nog wel eens onder de poten gaan zitten,maar over het algemeen,dik tevreden,zeker voor 40 euro :)
Succes emsepems, gemak dient de mens

^:)^

Login of registreer om te reageren
09-11-2020 om 10:40 uur

@emsepems, kijk ook s bij tippelstoelen.. Is ip voor andere doelgroep, maar is breed inzetbaar. Heeft wel n rugleuning, zit comfortabel en is in hoogte verstelbaar.

Login of registreer om te reageren
09-11-2020 om 12:37 uur

Mijn moeder heeft een tippelstoel en is er zeer tevreden mee. Maar inderdaad om uit te proberen is huren een optie.

En eentje met leuning lijkt me nog meer ideaal.

Login of registreer om te reageren
09-11-2020 om 12:59 uur

Ik zelf vond de officiële trippelkrukken erg duur, terwijl mijn kruk het zelfde doet..
Het is trippelstoel...geen tippel...dat ligt op een heel ander vlak en zijn in lock down nu..hahaha heerlijke humor!!🤩

Login of registreer om te reageren
09-11-2020 om 13:39 uur

Whahaha ja precies trippel 🙈🙈🙈🙈

Een tippelstoel gebruik je niet om aardappelen te schillen 😂

Login of registreer om te reageren
09-11-2020 om 17:18 uur
Reactie op Milly

@emsepems, kijk ook s bij tippelstoelen.. Is ip voor andere doelgroep, maar is breed inzetbaar. Heeft wel n rugleuning, zit comfortabel en is in hoogte verstelbaar.

Is inderdaad voor een andere doelgroep😜. Vergeet niet een rood lampje mee te bestellen🙈

Login of registreer om te reageren
09-11-2020 om 18:45 uur

Ik heb zelf een trippelstoel en ben er nog steeds erg blij mee.

Login of registreer om te reageren
21-11-2020 om 18:39 uur

Wandelstokken met zitjes nu in de aanbieding door black-friday

Login of registreer om te reageren