mondkapje

02-10-2020 om 15:00 uur

hallo vraagje vanaf maandag moeten wij met mondkapje fysio doen zijn er meer mensen die dit moeten en is dit wel te doen -

Login of registreer om te reageren
16-10-2020 om 10:34 uur

Heeft iemand ervaring met een plastic neus/mond geraamte dat je achter het mondkapje plaatst ?
Er wordt geschreven dat de ruimte tussen de neus/mond en het mondkapje iets groter is en je je dan minder benauwd voelt

Login of registreer om te reageren
16-10-2020 om 15:46 uur
Reactie op Titia1907

Heeft iemand ervaring met een plastic neus/mond geraamte dat je achter het mondkapje plaatst ?
Er wordt geschreven dat de ruimte tussen de neus/mond en het mondkapje iets groter is en je je dan minder benauwd voelt

Als je aan de zijkant direct een knoopje legt van het elastiek van je mondkapje krijg je hetzelfde effect als het goed is. Dan krijg je ook meer ruimte en een minder benauwd gevoel

Login of registreer om te reageren
08-11-2020 om 14:32 uur
Reactie op Titia1907

Heeft iemand ervaring met een plastic neus/mond geraamte dat je achter het mondkapje plaatst ?
Er wordt geschreven dat de ruimte tussen de neus/mond en het mondkapje iets groter is en je je dan minder benauwd voelt

Ik heb ze sinds eergisteren.
Het geeft ruimte tussen je mond, neus en het mondkapje.
Ademen gaat bij mij, iets makkelijker maar blijft benauwd.

Login of registreer om te reageren
06-12-2020 om 16:18 uur

Ik ben een man van 63 jaar jong, Mijn gezondheid laat te wensen over dat wil zeggen dat ik longpatiƫnt ben met COPD stadium 3-4. Mijn probleem is dat ik best ten opzichten van mijn naasten een mondkapje wil dragen. maar dit gaat niet. Nu moest ik deze week op controle in het Antonius ziekenhuis in Nieuwegein, Daar werd mij de zorg geweigerd om dat ik geen Mondkapje opheeft. Natuurlijk had ik de nodige gegevens bij mijn, maar daar hadden de verpleegkundige niets mee te maken. Natuurlijk had ik al ruimschots voor 1 december via de huisarts gevraagd voor een ontheffing, maar die mogen deze niet geven. vervolgens via het longfonds en pasje aangevraagd en deze gekregen, Maar het probleem is dat het Antonius Ziekenhuis met name de verpleegkundige deze niet erkend, Daarnaast heb ik contact gezocht met de Overheid die over Covid 19 gaan. Hun antwoord: Wij kunnen hier niets aan doen blijft u binnen, mijn vraag is hoelang ik binnen moet blijven, zijn antwoord zolang Corona duurt. Met andere woorden val dood.

Login of registreer om te reageren