mondkapje

02-10-2020 om 15:00 uur

hallo vraagje vanaf maandag moeten wij met mondkapje fysio doen zijn er meer mensen die dit moeten en is dit wel te doen -

Login of registreer om te reageren
02-10-2020 om 15:58 uur

Ik moet bij de fysio een mondkapje op als afstand houden niet mogelijk is. Dat is met name in de behandelkamer. In de zaal met sporten dragen de fysios een mondkapje maar wij niet. Tijdens behandeling vind ik het wel te doen maar met sporten lijkt me niets.

Login of registreer om te reageren
02-10-2020 om 15:59 uur

Klopt wij moeten het ook met sporten op ook mensen die zuurstof hebben

Login of registreer om te reageren
02-10-2020 om 17:24 uur

bij fysio praktijk binnengaan: 'mondkapje op' is de vraag van mijn fysio ;-)

Login of registreer om te reageren
02-10-2020 om 17:41 uur

Wij moeten in de gangen en wachtruimtes wel een mondkapje dragen. Tijdens cardio en badminton niet. Tijdens kracht wel, als dat lukt.
Ook moeten we nu bij het allerminste beetje twijfel aan klachten wegblijven. Dat werd echt extra benadrukt.

Login of registreer om te reageren
03-10-2020 om 07:59 uur

Hoe groot moeten je oren zijn?, een bril, een neusbril, gehoorapparaten, zo meteen oren als een olifant? :))

Login of registreer om te reageren
03-10-2020 om 08:59 uur

Je hebt ook mondkapjes met koordjes die je kan strikken. Zit beter met een bril, vind ik.

Login of registreer om te reageren
03-10-2020 om 10:04 uur

ik zie voorlopig af van fysio. na corona ben ik weer terug.Met mondkapje is fysio/cardio/kracht voor mij te zwaar. ik wacht wel effe,ik zal niet meteen omvallen zonder fysio enz. succes iedereen

Login of registreer om te reageren
08-10-2020 om 16:49 uur

Bij ons hoeft je bij de fysio voor longpatienten geen mondkapjes te gebruiken.

Login of registreer om te reageren
10-10-2020 om 05:54 uur

https://www.longfonds.nl/corona-en-longziekten/vragen-over-corona/mondk…

Hier staat een uitzondering bij het dragen van mondkapjes

Er zijn overigens ook speciale bandjes voor achter je hoofd als je een kapje hebt die eigenlijk achter je oren moet. Zeker als je zuurstof hebt lijkt me het enorm vervelend om ook nog dat mondkapje achter je oren erbij te hebben laat staan als je nog meer hebt zoals een gehoorapparaat

Login of registreer om te reageren
10-10-2020 om 11:05 uur

Bedankt, dat had ik nog niet gelezen

Login of registreer om te reageren