Heb jij nog gesport vandaag? #61

14-09-2020 om 17:55 uur Gesloten

En hier maar weer verder

vorige

De reacties zijn gesloten.
16-09-2020 om 21:25 uur

@emsepems die foto wat gaaf! Heerlijk om in zo'n mooie omgeving te kunnen wandelen.

Ik heb vandaag bijna 20 min gewandeld, voor mijn doen erg goed en dat voelt mentaal dan ook zo fijn.
Succes allemaal! heerlijk weer nog de komende tijd om buiten te bewegen/sporten

16-09-2020 om 21:39 uur

Wat fijn! @Evi_

Ik heb vanmorgen geroeid, was heerlijk buiten. Vanmiddag over het strand gesjokt, zwaar en harde wind maar ik vond het zo fijn.

17-09-2020 om 20:24 uur

Weer fysio gehad en daarna nog even in detineren gewerkt. Daarna moe maar voldaan maar ff Videoland gekeken. Morgen staat er weer een wandeling met een vriendin op het programma. Kortom genieten van moment dat het weer even beter gaat.

17-09-2020 om 20:34 uur

Vanavond weer gesport bij de fysio. Eerste keer nieuwe schema volledig, wel lekker! Wel een beetje voorzichtig gedaan want zaterdag gaan we 30 km roeien dus dan moet ik wel weer fit zijn.

Daarna gezellig pizza gegeten bij de pizzeria naast de fysio met een vrouw waar ik al jaren mee sport, was gezellig :D

20-09-2020 om 06:22 uur

Gisteren voor het eerst weer een stukje verder buiten gelopen.
Dat is toch echt topsport op het moment.
Kan mijn been nog steeds niet helemaal belasten, door de pijn.
Hopelijk mag morgen het gips er af, Maarten weken.
Al heb ik er een hard hoofd in.

21-09-2020 om 15:34 uur

Ik zou afgelopen weekend met mijn roeigroepje naar Parijs om daar de Traversée de Paris et Haute-Seine te roeien. Helaas kwam Corona en hebben wij in juni besloten om niet te gaan (mede omdat we met drie mensen uit een risicogroep in ons groepje zitten). We hebben toen besloten om het geld apart te zetten en het weekend vrij te houden en tzt een alternatief te zoeken. Dat werd een weekendje Schoorl en roeien in Alkmaar. Zaterdag hebben we een tocht van 30 km rond Alkmaar geroeid. We hebben weinig kunnen trainen omdat we pas vanaf 1 juli weer met z'n allen in een boot mochten, het was zwaar maar we hebben veel gelachten en allemaal de eindstreep gehaald.

Qua longen ging het heel goed, ik heb onderweg één keer extra gepuft omdat ik een beetje inkakte maar wat het meest opspeelde was mijn rechter been/heup. Ik kon niet meer goed oprijden en in en uit de boot was ook een uitdaging. Mijn vriendinnen hebben me er doorheen geholpen. Morgen ga ik met de fysio kijken hoe en wat. Zij denkt dat het van de dexamethason is gekomen, dat is wel zorgelijk. Dit heerlijke weekend pakt niemand ons weer af, we hebben genoten met prachtig weer.

21-09-2020 om 16:41 uur

@Daantje , fijn dat je zo heb genoten van je weekendje weg

Vandaag uit de gips gekomen😀
Morgen hoor ik van de fysio wanneer ik kan beginnen met de revalidatie

21-09-2020 om 18:15 uur

dames Daantje en Dominique, wat een goede verhalen van jullie. Daar word ik blij van

Ook ik ben lekker in actie tijdens de longrevalidatie, kan al merken dat ik qua conditie vooruit ga

22-09-2020 om 10:32 uur

Hoe gaat het met de revalidatie, Ems? Wat doe je er allemaal?

Fijn dat je uit het gips bent, Dominique!

Ik ben vanmorgen heel vroeg opgestaan om foto's te maken met de mist en opkomende zon. Mijn longen vonden het wel even pittig maar het was adembenemend mooi. Om half negen weer thuis en tien kilometer gefietst.

https://www.mupload.nl/img/tmkr6gd.jpg

22-09-2020 om 16:41 uur

mooie foto Daantje.
en wat ik doe tijdens de revalidatie? Heel veel sport om weer wat sterker te worden.