Hoe voel jij je vandaag? #171

14-07-2020 om 18:16 uur Gesloten

En hier gaan we verder met het topic Hoe voel jij je vandaag?

De reacties zijn gesloten.
06-08-2020 om 15:22 uur

De warmte maakt me erg moe. Overdag slaap ik nu twee keer in plaats van één keer.
Buiten dat voel ik me wel oké, zolang ik heel rustig aan doe.

06-08-2020 om 19:06 uur
Reactie op Suus01

De warmte maakt me erg moe. Overdag slaap ik nu twee keer in plaats van één keer.
Buiten dat voel ik me wel oké, zolang ik heel rustig aan doe.

herkenbaar hoor suus01, met rustig blijven lukt me ook wel het gewone, al zijn de longen h=wat hyperreactiever, maar slapen doe ik ook meer.
zou vanmorgen rondje fietsen..... maar te loom. ik probeer het morgen vroeg op de ochtend weer :-)

07-08-2020 om 10:09 uur

@emsepems
Aah, jij ook dus meer moe/loom dan gebruikelijk.

Vandaag voel ik me tot nu toe wel goed. Fysio vandaag deed me goed. Wel moe, maar op een fijne manier.

07-08-2020 om 15:26 uur

Mijn longen zijn rustig. Maar kan ook geen inspanning leveren
Van de pijn medicatie slaap ik best veel
Maar heb het nu ook echt wel nodig
Maandag om 07:30 uur binnen zijn. operatie staat om 10 uur gepland
Heb nog aangegeven dat ik de dag ervoor, dag zelf en dag erna prednison moest gebruiken
Maar dat was de afspraak voordat ik een c-pap had
De apotheek ging het even met de longarts overleggen
Hopelijk gaat maandag alles goed

09-08-2020 om 08:20 uur

Gelukkig morgen de operatie dominique. Is er al duidelijkheid over de prednisolon? Heel veel sterkte nu, morgen en ook komende week. Dikke knuffel van mij!

pfft poehpoeh, wat is het toch warm.
ik ga zo lekker naar schier, niet met de drukste boot, maar met de middagboot, hopelijk is die een stuk rustiger. Dat verwacht ik wel.

dinsdag heb ik een dagje met veel longtesten oa een fietstest en looptest.... zou dat nu afgezegd worden? eerlijk beeld krijg je nu niet lijkt me. Moet wel zeggen dat als ik een kwartier in een aircoruimte sta (zoals op mijn werk) het al een stuk beter gaat met ademhalen.
We gaan het zien :-)

sterkte iedereen met de hitte!

10-08-2020 om 06:46 uur

Goedemorgen, weer een hete dag! Hoe gaat het met jullie, redden jullie het met die hitte? Ik had het wel wat moeilijk gisteren, als ik stil zit gaat het wel, maar zodra je iets doet ben ik toch gauw buiten adem door die hitte. Nog een paar dagen hoorde ik. Pfffff
Hou jullie taai en een regenbui zou zeer zeker welkom zijn.💪🙏🤪

10-08-2020 om 11:35 uur

Wij waren al vroeg wakker, gelijk na het ontbijt er even uitgegaan voor mijn wandelingetje om 7.30.
Het was nog aardig te doen de temp was nog aardig en een beetje wind en verder me eigen rustig houden.
Het valt verder toch wel tegen het lijkt wel of het weer wat minder gaat, het is bij mij een zeer ernstige emfyseen en long destructie, wat het wordt weet ik niet. Met lopen gebruik ik 3 of 4 l/p.m. dat ligt eraan als ik begin te lopen anders is het al gelijk pap in de benen , en het weer mag van mij een stuk lager van temp. worden.

11-08-2020 om 11:02 uur

Zo weer thuis uit het ziekenhuis
Geen extra prednison gehad, wel een verneveling voordat ik de ok inging en ook daarna
Operatie is goed gelukt, nu gaan we weer aan het herstel werken
Longen hebben geen last van de algehele narcose gehad

11-08-2020 om 12:03 uur

@Dominique
Goed om te horen. Hopelijk verloopt het herstel naar wens!

Zolang ik heel rustig doe gaat het goed hier. Wel voldoende afleiding zoeken, anders ga ik me druk maken om de warmte. Dus met wat
tv kijken, slapen, iets opruimen en dergelijke kom ik de dagen wel door.

11-08-2020 om 13:45 uur
Reactie op Dominique

Zo weer thuis uit het ziekenhuis
Geen extra prednison gehad, wel een verneveling voordat ik de ok inging en ook daarna
Operatie is goed gelukt, nu gaan we weer aan het herstel werken
Longen hebben geen last van de algehele narcose gehad

Fijn berichtje! nu maar rap opknappen!