yoga

07-06-2014 om 08:10 uur

Wie doet er hier aan yoga super goed voor mensen met long klachten zachte flow beweging diepe rustige ademhalingen is het heerlijk om te doen ik doe het iedere dag :s)

Login of registreer om te reageren
11-11-2014 om 20:00 uur

Marcus klinkt goed zeg! Ik geef zelf Hatha yoga Yin yoga en astanga vinyasa flow :D heerlijk!

Login of registreer om te reageren
27-07-2020 om 09:21 uur

Dit is al een oud onderwerp, maar ik wil er toch graag nog op reageren.
Ik zit al ziek thuis vanaf 10 maart (zoals sommigen misschien weten). Sporten (fietsen, skeeleren, in een rustig tempo) leveren me nu steeds koorts op (oplopend tot 38,7). Ook ben ik daarna compleet opgebrand en kan de rest van de dag niets meer.
Ik weet niet of het goed is als ik toch elke dag ga fietsen of skeeleren met bovenstaand resultaat. Op 17 augustus heb ik een afspraak bij de longarts, maar ik wil niet tot die tijd niks doen aangezien ik al zo lang ziek thuis zit en toch wil proberen mijn lichaam in een zo goed mogelijke conditie te houden.
Dus zo kwam mijn gedachte bij yoga. Ik heb veel last van stijve en pijnlijke spieren en gewrichten (geen idee wat daar de oorzaak van is). Zojuist met YouTube een yoga stukje van 5 minuten gedaan en ik merkte dat ik dat wel fijn vond en daardoor ben ik gaan googlen.

Ik kom nu op dit topic uit en lees dat het bij veel mensen dus een positief effect heeft op de ademhaling. Ik hoop ook dat het mijn spieren sterker kan maken en wellicht pijn wat kan reduceren.

Ik vraag me af of het nu beter is voor mij om dagelijks yoga te doen dan op de fiets te stappen.

Login of registreer om te reageren