Foster zonder teller

27-04-2020 om 10:18 uur

Ik pak net een nieuwe foster. Ook weer uit het buitenland, maar dit keer zonder teller. Wat een domper! 😢

Login of registreer om te reageren
10-06-2020 om 13:11 uur

Sinds kort op de markt: Countair. Voor dosisaerosols zonder teller. Verkrijgbaar op www.countair.nl of bij de apotheek. Je stelt in op het aantal dosis en het telt bij puffen automatisch af, kosten € 19,-, levensduur 2 jaar.

Login of registreer om te reageren
10-06-2020 om 13:35 uur

@Duke ja beetje duur vind ik, zijn gelukkig goedkopere oplossingen. Maar als er altijd of zowel de fostair als de foster een teller zit is het zuur als hij er niet op zit:(

Daarbij zijn er best vaak leveringsproblemen merk ik ook buiten covid om qua foster, maar ook berodual en andere medicatie:(
Gelukkig denkt het zkh hier goed mee en halen ze de apotheek over om in het buitenland te bestellen, maar ik blijf dit echt heel lastig vinden

Login of registreer om te reageren
10-06-2020 om 18:52 uur
Reactie op Daantje
Reactie op emsepems
Ik heb zonder problemen de foster met teller gekregen, dus de foster die ik altijd had. hier dus geen leveringsproblemen

Je bedoelt het vast niet zo maar het is me al eerder opgevallen. Ik vind dit zo onaardig overkomen. Je kan natuurlijk altijd geluk hebben dat jij het wel kan krijgen in de regio. Maar als je dat niet hebt en heel veel moeite moet doen om je medicijnen te krijgen, wat zeker in deze tijd niet relaxed is, komt het op mij een beetje over als 'er is geen tekort, zeur niet'.

@Daantje, sorry dat ik nu pas reageer, ik zie je reactie nu net.
Ik bedoel het zeker niet onaardig, en ook vind ik natuurlijk niet dat je zeurt. ik geef alleen aan dat t bij mij wel goed gaat zonder problemen..
Het is vervelend dat je er moeilijk aan kunt komen!

Login of registreer om te reageren
11-04-2021 om 09:15 uur

Ik heb vorige week bij de apotheek in plaats van Foster Combair meegekregen , volgens de apotheek was het precies hetzelfde alleen andere fabriek .... Nu weet ik niet of het tussen mijn oren zit , maar ik heb toch het idee dat deze Combair minder goed werkt . Zijn er meer mensen die deze Combair mee hebben gekregen en zo ja , merken jullie ook veerschil ??

Login of registreer om te reageren
11-04-2021 om 12:40 uur

@Morena ik ken het niet maar er kunnen best andere hulpstoffen in zitten, gewoon alsnog om de andere foster vragen, desnoods de HA of LA dit speciaal op 't recept laten zetten, welke je moet hebben, sterkte!

Login of registreer om te reageren
13-04-2021 om 07:22 uur

@goudvisje , okey , dat ga ik doen !! Thanks !!

Login of registreer om te reageren