[SC] Waar we op jacht gaan naar een mooi, longvriendelijk vakantiehuisje

13-05-2020 om 11:55 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: [SC] Waar we dromen over mooie reizen

De reacties zijn gesloten.
20-05-2020 om 18:00 uur
Reactie op Pioenroos

Ik lees in de hoe voel je je vandaag zo mooie natuur verhalen, ik geniet ervan hoe de natuur tot leven komt. Overal bloemen en vrolijk groen. Wordt er helemaal blij van

straks komt 'het wad' op tv, ook mooie beelden over de natuur. Lekker van genieten.

Moderator
20-05-2020 om 18:23 uur
Reactie op emsepems
Reactie op trijnko
Op mijn werk zijn ze nog aan het puzzelen hoe de 1,5 meter moet worden gerealiseerd. Dus voorlopig mag ik nog niet naar het kantoor.

gelukkig kun je thuis (deels?) werken, blijf maar veilig thuis.

Maar een aantal dingen mag ik uitsluitend op kantoor doen i.v.m. de veiligheidsvoorschriften.

20-05-2020 om 18:49 uur
Reactie op trijnko
Reactie op emsepems
Reactie op trijnko
Op mijn werk zijn ze nog aan het puzzelen hoe de 1,5 meter moet worden gerealiseerd. Dus voorlopig mag ik nog niet naar het kantoor.

gelukkig kun je thuis (deels?) werken, blijf maar veilig thuis.

Maar een aantal dingen mag ik uitsluitend op kantoor doen i.v.m. de veiligheidsvoorschriften.

dat moet dan een collega doen, helaas is het nu zo.

20-05-2020 om 18:51 uur

Ik heb geluk met mijn kantoor, maar voordat ik terug kwam hebben ze het eerst opgemeten, anders moest ik op een ander kantoor. En mijn collega's die te dicht op elkaar werken moeten de hele dag een mondkapje dragen.

20-05-2020 om 18:53 uur
Reactie op Pioenroos

Ik heb geluk met mijn kantoor, maar voordat ik terug kwam hebben ze het eerst opgemeten, anders moest ik op een ander kantoor. En mijn collega's die te dicht op elkaar werken moeten de hele dag een mondkapje dragen.

dat lijkt me wijs, die mondkapjes. maar dan wel medische en niet zelfgemaakte. want dat werkt bijna niet

20-05-2020 om 19:03 uur

Ja, worden iedere dag gegeven. Ik krijg er ook iedere dag 1 voor als ik buiten kantoor ben

21-05-2020 om 08:52 uur

Goedemorgen deze zonnige 21ste mei. Het is Hemelvaart😊

25-05-2020 om 00:47 uur

@goudvisje voor dit jaar wellicht te laat, wij gaan naar Terschelling (Tip van @emsepems waar ik enorm blij mee ben!) naar een huisje wat rolstoelvriendelijk is, rookvrij (voor mij enorm belangrijk) en aangepast bed en badkamer voor mindervaliden enzo. Dus wellicht is dat voor volgend jaar een optie? In Drenthe hadden we ook wat gevonden in Beilen ook zo’n soort huisje. Nou waren deze twee nog betaalbaar alhoewel we nog geen week gaan, want 1 nacht extra kostte €100 meer ik vermoed door net hoogseizoen ook. Dus ik stelde voor om daar andere leuke dingen van te doen!
Maar ik heb er wel al zin in:D en ben benieuwd hoe ik het doe op zeelucht. Ohja en tip, begin vroeg met de boot boeken xD wij hebben nu nog korter vakantie hahaha. Zijn het een keer niet de ongunstige vliegtijden maar vergaten we de boot te boeken en nu was er nog maar 1 tijd over haha.

Hopelijk heeft iedereen wat kunnen genieten van het lange weekend, voor zover dat van toepassing was. Alleen vandaag heel druilerig weer helaas:( maar komende week weer zon geloof ik!

25-05-2020 om 07:29 uur

@Nckiie , oh ja dat is heel mooi, ik ken de waddeneilanden, ook al vaker geweest.
We gaan al jaren op vakantie in Nederland, er is zoveel moois..
Zoals je weet kan ik ivm wachtlijst niet overal heen, ook niet naar de waddeneilanden!
Moet op het vaste land blijven, de enorm kleine kans dat ik binnenkort aan de beurt kom, omdat alles plat ligt op dat gebied, wil ik toch niet verspelen door een vakantie.
Ja de boot is handig vroeg te boeken, nou ja je gaat das het belangrijkste en leukste.
We hebben al een huisje gevonden op een half uurtje afstand van ons huis,het hoeft niet ver dit jaar, huisje van alle gemakken voorzien en gelijkvloers, rolstoelvriendelijk hoeft niet, in huis zit ik zelf gelukkig niet in rolstoel.
Aan zee heeft voor mij amper zin, kom het strand niet meer op, ja met zo'n speciale rolstoel waar ik niet in wil, das persoonlijk een stap te ver voor mij.
Ik vind behalve de waddeneilanden/Groningen enz, aan de kust het veel te druk voor nu.

Een fijne vakantie!geniet vd voorpret!

25-05-2020 om 07:34 uur

Wat heerlijk, die leuke vakantieplannen van jullie te lezen.
ik zou eigenlijk deze week in griekenland zitten ;-) gelukkig ben ik gezond, en uiteindelijk is dat t belangrijkste.

Idd is nederland zo ontzettend mooi. ik ondek zeker in deze corona periode nog veel mooie gebieden om een half uur rijden vanaf huis.
Zo was ik eergisteren in de kollumerpomp/lauwermeer. je zou denken, saai. Maar niks is minder waas. Zo mooi was het riet met de avondzon, de reeen die voor mijn voeten weg sprongen.
of gisteren op de fiets om het meer heen gefietst.... heb dit al 1000x gefietst, maar oh wat was t weer mooi! dankzij? de harde wind