Heb ik last van asthma of heb ik Corona?

20-05-2020 om 08:10 uur

IK ben een vrouw 20 jaar oud.

12 maart ongeveer kreeg ik heel veel last van mijn astma en had ik ook heel erg veel last van mn neus en andere dingen door hooikoorts. Ik had het gevoel alsof mijn longen van steen waren en er een muur achterin mn longen zat. Door weer astma medicatie te nemen en door te sporten werd het beter en ging het later helemaal weg. Daarvoor had ik ook koorts gehad en last van hoesten.
Maar dat kan geen Corona geweest zijn, want mijn moeder heeft twee weken geleden een test gehad en die had geen Corona. Ik woon gewoon thuis bij mijn mijn ouders.
Maar nu heb ik weer precies dezelfde last in mijn longen. En ik had het daardoor vannacht ook echt heel erg benauwd. Het zou door school door stress kunnen komen, maar ik ben echt bang dat het, het Coronavirus is.

Login of registreer om te reageren
20-05-2020 om 08:20 uur

Ik denk dat je je huisarts even moet bellen om dit voor te leggen, de enige mogelijkheid is om dit te onderzoeken is een test. De huisarts kan wel of niet een coronatest of astma medicatie bepalen aan de hand van je verhaal.
Sterkte!

Login of registreer om te reageren
20-05-2020 om 08:21 uur
Reactie op emsepems

Ik denk dat je je huisarts even moet bellen om dit voor te leggen, de enige mogelijkheid is om dit te onderzoeken is een test. De huisarts kan wel of niet een coronatest of astma medicatie bepalen aan de hand van je verhaal.
Sterkte!

Bedankt!

Login of registreer om te reageren