[SC] Waar we op huizenjacht zijn

04-03-2020 om 12:04 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: [SC] Waar sommigen vingerloze wanten dragen

De reacties zijn gesloten.
14-04-2020 om 08:43 uur

Mooie foto Daantje en lekker uitgewaaid op de fiets, fijn!
Skype in nu wel fijn he? Pioenroos, zo blijf je wel in contact.
Wij hebben veel gelezen, opnieuw netflix genomen :) en kijken la casa de papel weer, spannend.
Verder aangerommeld, wat klusjes, badkamer samen gesopt ,liefde is.....samen poetsen...

14-04-2020 om 08:52 uur

Haha zolang het samen is is het liefde :x
La Casa de Papel, waar gaat dat over?

14-04-2020 om 11:28 uur
Reactie op Pioenroos

Haha zolang het samen is is het liefde :x
La Casa de Papel, waar gaat dat over?

Een groep mensen die banken beroven enz.met heel doordachte planningen, wel geweldadig maar toch ga je op een vreemde manier van de groep houden, zijn wat bijzondere types kun je wel zeggen ;)
Normaal houd ik niet zo van dit soort series maar was vanaf aflevering 1 fan, we zijn nu met deel 4 bezig, zijn al 3 delen geweest.

Ja hoor er is genoeg liefde....totdat hij met zn pootjes op mn zuurstofslang staat...auw aan neus en oren, krijg al echte dwarsliggers aan mijn hoofd, ken zo zeilen...😉

14-04-2020 om 11:31 uur

Klinkt spannend, en dan hebben ze de serie goed gemaakt als je ook sympathie hebt voor de slechterikken.

Haha, liefde doet soms pijn =))

14-04-2020 om 14:03 uur

Netflix is zo heerlijk ontspannen vind ik.
ik heb bisteren een film gezien over een adoptiezoektocht (lion), en ben bezig met de serie 'the crown'. Nu snap ik waarom het zo warboel is in t engelse koningshuis....

14-04-2020 om 14:13 uur

The Crown heb ik seizoen 1 en 2 gezien, echt heel goed. Heel leerzaam ook

15-04-2020 om 07:08 uur

Goedemorgen, ik bevind me in gedachten op vakantie, het werk is eentonig. Wie gaat er mee op gedachten vakantie.

15-04-2020 om 07:41 uur

Goedemorgen, dat is een goed idee, waar gaan we heen? Tropisch of juist niet...zonnen of actief..
Dan weet ik wat ik moet inpakken he?
Wat staat er nog op jouw lijstje waar je heen wilt?
Ik:Schotland, Portugal, Zweden, Lapland, Italie, ....en nog veel meer, oh ja New York ooit en nog een keer naar naar Curacao.
Dromen zijn dit , voorlopig alleen in Nederland, ook mooi! Nu even niet op vakantie...

15-04-2020 om 07:46 uur

Goedemorgen
Het mooie van een gedachte vakantie is dat je daar heen wil waar je ook maar wil. Ik dacht nu strand met palmen en dan heerlijk met een lekker sapje in een hangmat in de schaduw. Heerlijk ontspannen.

Mijn lijstje: Finland, Zweden, Italië, Spanje, Portugal, Engeland, Ierland, Schotland, Oostenrijk. En nog veel meer, afgelopen zomer was ik in Denemarken, ga ik zeker nog eens terug.

Nederland is zeker mooi, ga ook nog een keer een rondje Nederland doen. Misschien kamperen.

15-04-2020 om 07:56 uur

Ook een mooi lijstje maar voor nu ga ik met je mee naar de zon, hangmatje, cocktail van sapjes en wat lekkers,heerlijk!
Oostenrijk ook prachtig indd
Ga mij nu insmeren met zonnebrand vast, en pakt teenslipoers, see you soon on the beach 😉