[SC] Waar we op huizenjacht zijn

04-03-2020 om 12:04 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: [SC] Waar sommigen vingerloze wanten dragen

De reacties zijn gesloten.
06-04-2020 om 10:43 uur

Goudvisje, ik moet lachen om je verhaal dat je met een losse slang liep (niet om de gevolgen natuurlijk). Zou mij ook gebeuren. Laatst in het ziekenhuis met infuuspaal en zuurstof: hoe vaak ik niet in de knoop zat en er amper uitkwam, haha. En niemand die me kon helpen, want ze kwamen alleen binnen als ze iets moesten doen. Oow, echt, dan moest ik zo lachen om mijn onhandigheid iedere keer!

06-04-2020 om 11:22 uur
Reactie op Suus01

Goudvisje, ik moet lachen om je verhaal dat je met een losse slang liep (niet om de gevolgen natuurlijk). Zou mij ook gebeuren. Laatst in het ziekenhuis met infuuspaal en zuurstof: hoe vaak ik niet in de knoop zat en er amper uitkwam, haha. En niemand die me kon helpen, want ze kwamen alleen binnen als ze iets moesten doen. Oow, echt, dan moest ik zo lachen om mijn onhandigheid iedere keer!

Grappig he? Oh ja herkenbaar ook in het zkhs, vooral met infuuspaal, die gaf ik altijd een naam, willem 😂
En die humor heb je dan ook nodig, je hebt genoeg meegemaakt weer, hoop dat je steeds meer vooruit gaat 😘👍

06-04-2020 om 11:28 uur

Ik heb mijn home office inmiddels naar mijn balkon verhuist. Relaxt zo buiten werken.

Ik struikel altijd over de wieltjes van die infuuspalen.

06-04-2020 om 17:45 uur
Reactie op Suus01

Goudvisje, ik moet lachen om je verhaal dat je met een losse slang liep (niet om de gevolgen natuurlijk). Zou mij ook gebeuren. Laatst in het ziekenhuis met infuuspaal en zuurstof: hoe vaak ik niet in de knoop zat en er amper uitkwam, haha. En niemand die me kon helpen, want ze kwamen alleen binnen als ze iets moesten doen. Oow, echt, dan moest ik zo lachen om mijn onhandigheid iedere keer!

herkenbaar :-) :-) :-) lijnen aan mij is knopen bij bij..... :-)

06-04-2020 om 18:05 uur

Emsepems, die ga ik onthouden, hahaha!

07-04-2020 om 06:03 uur

Goedemorgen, we worden wel verwend met het weer.

07-04-2020 om 07:23 uur
Reactie op Pioenroos

Goedemorgen, we worden wel verwend met het weer.

he goeiemorgen. hier word ik wakker met heel veel dikke mist. Maar ik begrijp dat het zuiden prachtig zonnig is, en in t noorden strakjes ook. idd lekker verwend worden :-)

07-04-2020 om 07:25 uur

Lieve Ems, ik had er even niet bij nagedacht dat die afstand natuurlijk kan betekenen dat het weer heel anders is =))

07-04-2020 om 07:47 uur

ik kijk al naar buiten waar jij nou woont, maar door de dikke mist kan ik t niet zien, :)) :)) :))

07-04-2020 om 07:49 uur

Haha, moet je goed je best doen. Is het zo'n dichte mist?