[SC] Waar we op huizenjacht zijn

04-03-2020 om 12:04 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: [SC] Waar sommigen vingerloze wanten dragen

De reacties zijn gesloten.
03-04-2020 om 06:42 uur

Goedemorgen. Bewegen in de lunchpauze is wel lekker

Moderator
03-04-2020 om 17:36 uur

En we mogen, althans de meesten, ons weer opmaken voor het weekend.

06-04-2020 om 05:45 uur

Goedemorgen

06-04-2020 om 08:36 uur

Wandelen ook fijn, zolang iedereen de regels naleeft kan dat prima.
Ik blijf binnen of op eigen terras...
Beweeg thuis maar wat meer, even doorbijten en dan kunnen we hierna ooit weer door.

06-04-2020 om 08:39 uur

Hallo Goudvisje

wel fijn dat je een terras hebt. Was echt lekker weer om in de tuin te zitten van het weekend.

06-04-2020 om 09:20 uur

Ja hoor groot terras, echt groot voor appartement begrippen, en aan een binnentuin.
Dat voelt als zitten in de tuin.
Zelfs op eigen terras oefen ik nog, onder het zonnescherm ziet niemand mijn capriolen...hoop ik:)
Ach en anders denken ze:daar hebbie dat gekke wieffie weer...struikel allen geregeld over mn zuurstofslang, zat gistermiddag op stoel en dacht al wat piept mn zuurstof, zat mijn slang onder de poot vast...😂

06-04-2020 om 09:23 uur

Haha, dat lijkt me wel weer iets. Heb je het dan niet benauwd als je op de slang van je zuurstof zit

06-04-2020 om 09:57 uur
Reactie op Pioenroos

Haha, dat lijkt me wel weer iets. Heb je het dan niet benauwd als je op de slang van je zuurstof zit

Nee niet direct, zuurstof zorgt dat je organen genoeg o2 krijgen maar merk niet dat ik het minder benauwd heb, wel als ik echt langer zonder o2 loop
Laatst vloog mijn slang van het apparaat, had ik niet in de gaten en liep dus met losse slang ...na een tijd erg benauwd toch even opgemeten, saturatie van 70, schrok best en zag ineens dat slang los lag, oeps.
Herstelde wel maar duurt dan wel lang en de hele dag erg moe.
Let nu extra op, ben nogal onhandig soms ;)
Ik zeg dan altijd:heb ik ook nog eens iets grappigs te vertellen...positief denken of omdenken he?😉

06-04-2020 om 10:11 uur

Kunnen er maar beter om lachen toch