[SC] Waar we op huizenjacht zijn

04-03-2020 om 12:04 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: [SC] Waar sommigen vingerloze wanten dragen

De reacties zijn gesloten.
01-04-2020 om 09:59 uur

Ik doe mee met een haak CAL, elke dag krijg je een stukje patroon en je weet vooraf niet wat het wordt. Ik heb een boek gekregen en een legpuzzel geleend en ik heb nog een hoop series om terug te kijken. Op NPO start staan nu ook een hoop films die gratis te bekijken zijn.

01-04-2020 om 10:04 uur

Een haakt cal klinkt spannend, krijg je dat materiaal dan ook ergens?

01-04-2020 om 10:09 uur

Nee, dat moet je zelf bestellen of even op duiken uit je voorraad. Ik moet alleen nog oogjes zien te vinden.

01-04-2020 om 10:09 uur

van haasteren puzzels, daar heb ik veel van liggen.

ook ik vind films kijken leuk, heb netflix. of uitzending gemist. eergisteren dubbel gelegen om een filmpje van andere van Duin als type-etje (hoe schrijf je dat nu weer) hij blijft grappig.

boek lezen doe ik ook wel, maar niet zo veel, te onrustig in mijn hoofd of teveel energie in mijn lijf;-)

boodschappen laat ik bezorgen en ook de apotheek.

en nu even pech, net de was buiten gehangen, gaat het regenen... t zal vast maar een bui zijn, laat het maar hangen

01-04-2020 om 10:15 uur

Ik puzzel graag de wasgij puzzels, maar van Haasteren zijn ook leuk. Misschien bestel ik wel een puzzel.

Van Duin is grappig. Vooral die oude filmpjes vind ik erg leuk. Met van Dunschoten (of Dusschoten)

@Daantje helaas heb ik geen voorraad, als ik zo iets zou willen begin ik pas.

01-04-2020 om 10:17 uur

Snap het gevoel opgesloten helemaal. Niet dat ik anders veel weg ben, maar nu is het gevoel erbij anders.

Ben een plankje aan het schilderen voor mijn nieuwe kast. Ontbrak nog een plank. Doe het al buiten maar sinds gisteren al steeds benauwder, dus merk dat het niet een heel goed plan is. Toch maar proberen af te maken en anders morgen weer een dag.

01-04-2020 om 10:27 uur

ai, MMG… las ik niet al dat je benauwd werd ergens. Niet doen nu of morgen.... lijkt mij. Doe het maar in de zomer als je wat stabieler bent (oh wat ben ik streng...)

pioenroos, lekker doen hoor, puzzel kopen, juist nu is het belangrijk om jezelf wat te verwennen

01-04-2020 om 10:29 uur

Lezen lukt mij ook niet echt, misschien later weer.

Ik heb mijn was toch maar binnen gehangen, de lucht is zo dreigend.

01-04-2020 om 10:30 uur
Reactie op Daantje

Lezen lukt mij ook niet echt, misschien later weer.

Ik heb mijn was toch maar binnen gehangen, de lucht is zo dreigend.

was binnen is wel handiger denk ik... maar t is hier nu weer droog... zolang het duurt....