[SC] Waar we op huizenjacht zijn

04-03-2020 om 12:04 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: [SC] Waar sommigen vingerloze wanten dragen

De reacties zijn gesloten.
04-03-2020 om 10:02 uur

Wat een verhuiswensen bij velen.
Hopelijk vindt iedereen snel iets naar wens. Mij helaas nog steeds niet gelukt. Hoewel, ik kon een woning krijgen met twee trappen zonder lift en een woning met vochtige buitenmuren en schimmel in alle ruimtes.

55+: mijn woning is voormalig 55+. Ze worden nu niet meer als zodanig aangeboden vanwege leeftijdsdiscriminatie, aldus de woningbouw. Of dat juridisch juist is weet ik niet, maar voor mij fijn dat die regel was afgeschaft vlak voordat ik reageerde.

04-03-2020 om 10:15 uur
Reactie op Suus01

Wat een verhuiswensen bij velen.

55+: mijn woning is voormalig 55+. Ze worden nu niet meer als zodanig aangeboden vanwege leeftijdsdiscriminatie, aldus de woningbouw. Of dat juridisch juist is weet ik niet, maar voor mij fijn dat die regel was afgeschaft vlak voordat ik reageerde.

Hier ook regeltjes van de woningbouw waar ze dan ook weer van afwijken als ze er zin in hebben :-) ik heb een bovenwoning, dat is een jongerenwoning (ik kwam er 25 jaar geleden wonen). onder zijn inmiddels ouderenwoningen.... maar ze wijzen dit toe aan 20 jarigen.... (wat ik ook wel weer snap want wie plaatst ouderen nou onder jongeren...)

04-03-2020 om 10:34 uur

Ik ben al blij dat ik binnen in mijn woning geen trap heb. Dat ik niet 's nachts naar beneden hoef voor het toilet en als ik overdag even op bed lig, ik er toch bij ben. In het ergste geval moet er een traplift komen in het portiek maar de trap is in twee delen en best goed te doen vooralsnog. Ik heb echt een prachtig huis getroffen. Mechanische ventilatie in de badkamer die ik zelf kan regelen en niet op vaste tijden zoals nu.

04-03-2020 om 11:46 uur

wat mij goed helpt is eenmaal in de maand booschappen laten bezorgen door de appie. heb veel houdbare producten als melk en soja drink. ook optimel is lang houdbaar.
en dus hoef ik alleen maar voor de verse producten naar de appie. scheelt me veel gesjouw getil dus energie.

04-03-2020 om 14:16 uur
Reactie op emsepems

wat mij goed helpt is eenmaal in de maand booschappen laten bezorgen door de appie. heb veel houdbare producten als melk en soja drink. ook optimel is lang houdbaar.
en dus hoef ik alleen maar voor de verse producten naar de appie. scheelt me veel gesjouw getil dus energie.

Voor mij inderdaad ook een betere optie heb al lang de appie app maar nooit gebruikt 🤭

Zo moet ik meer dingen gaan aanpassen maar daar moet ik stap voor stap naar toewerken

04-03-2020 om 15:58 uur

Ik sta weer op de wachtlijst voor picnic. Laat idd ook de zware dingen bezorgen.

04-03-2020 om 17:25 uur

Bijna iedere dag haal ik iets, waarbij altijd 1 ding wat zwaarder is.

07-03-2020 om 20:17 uur

Vanmorgen was ik bij de bloemist en daar stond zo'n leuk voorjaarsknutsel met narcissen... ik dacht: dat kan ik ook. Dus aan t eind van de dag heerlijk aan het knutselen geweest.
Alle kerstballen en lichtjes de kamer uit, en de bolletjes erin.... met eitjes enzo

07-03-2020 om 20:22 uur

Leuk!

Ik ben er allemaal nog niet zo mee bezig. Komt later wel. Mijn kledingkast en bed zitten iig in elkaar.