Teller voor je puffer

06-03-2020 om 18:04 uur

Ik weet niet of het mag maar nu € 2.50 korting op een teller voor je puffer

https://www.countair.nl/

Kortingscode: countAirFB
Geldig tot 30 april 2020

Hier instructie filmje

https://youtu.be/BM47ho5MPjU

πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰

Login of registreer om te reageren
07-03-2020 om 09:38 uur

weet je zeker dat je er maar een mag? het is wisselend per verzekering. Ik mag er bv zoveel ik wel … de verzekering zegt; zoveel de apotheek het nodig vindt :-)

Login of registreer om te reageren
07-03-2020 om 09:49 uur
Reactie op emsepems

weet je zeker dat je er maar een mag? het is wisselend per verzekering. Ik mag er bv zoveel ik wel … de verzekering zegt; zoveel de apotheek het nodig vindt :-)

Moet ik maandag ff aan vgz vragen in de chat dan πŸ˜‰

Login of registreer om te reageren
07-03-2020 om 09:51 uur

ik heb ook vgz………
de meeste verzekeringen doen 2 voorzetkamers (een voor thuis en een voor onderweg), dus t lijkt me dat je er nog wel een mag hebben.

Login of registreer om te reageren
07-03-2020 om 10:17 uur

Ik heb ook nooit gesnapt dat sommigen er maar 1 krijgen, wat moet je dan als die ene nog ligt te drogen na schoonmaken vd voorzerkamer?niet puffen??
Ik krijg er altijd 2 tegelijk en laat het altijd bij mijn puffs op het recept zetten.

Login of registreer om te reageren
07-03-2020 om 10:21 uur

Ik moet woensdag naar de lvk vraag ik het gelijk , want indd heb mijn oude nu voor als de ene droogd maar die is is dus een jaar oud

Login of registreer om te reageren
07-03-2020 om 10:25 uur

Ja dat bedoel ik...die andere moet best lang drogen..
Je kunt ook de apotheek bellen, die weten ook vaak welke verzekering wat vergoedt.
Ik heb er altijd 2 en na een half jaar vervang ik ze alweer

Login of registreer om te reageren
07-03-2020 om 10:29 uur
Reactie op goudvisje

Ja dat bedoel ik...die andere moet best lang drogen..
Je kunt ook de apotheek bellen, die weten ook vaak welke verzekering wat vergoedt.
Ik heb er altijd 2 en na een half jaar vervang ik ze alweer

Bij de apotheek deden ze moeilijk oh je hebt er al 1 gehad 4 feb ik zei toen al ja klopt maar hoe moet dat dan als de ene droogt ?

Login of registreer om te reageren
07-03-2020 om 10:37 uur

recept laten schrijven door verpleekundige of arts, dan komt het goed. Maar eerst zeker weten of je meer mag dan 1.

ik laat hem s nachts altijd drogen, volgende dag droog. gaat hier prima

Login of registreer om te reageren