Herken je dit?.... :)

06-03-2020 om 08:43 uur

Je gaat net zitten en de afwasmachine begint te piepen dat hij klaar is. :P :-j

Login of registreer om te reageren
06-03-2020 om 08:59 uur
Reactie op Anna50

Je gaat net zitten en de afwasmachine begint te piepen dat hij klaar is. :P :-j

Uhn nee heb geen afwasmachine πŸ€­πŸ˜‚πŸ˜‚ doe het nog ouderwets elke avond met de hand πŸ˜‰

Heb het wel met de wasmachine moest nu echt een was draaien anders puilt de mand zo uit πŸ˜‚

Login of registreer om te reageren
06-03-2020 om 09:07 uur

Hahaha, ja heel herkenbaar en ik mopper en praat dan ook nog tegen de vaatwasser, dan zeg ik:nu even niet....trouwens mij droger doet een heel melodietje als ie klaar is, niet te negeren dat ding.
Heb verder alle piepjes uitgezet, ook op tablet en phone...

Login of registreer om te reageren
06-03-2020 om 09:29 uur

Net onder de douche als de bel gaat .... :)

Login of registreer om te reageren
06-03-2020 om 10:20 uur

Leuk topic, herkennen jullie dit ook?ik kan in de ochtend echt geen telefoon of bezoek ontvangen, enorm lange opstartproblemen, eerst moet de oramorph werken en dat mensen dan zeggen:maar IK kan toch wel komen??...
Nope dus, t is niet zo'n ziekte dat kiest bij welke persoon ik meer lucht heb dan bij de ander, zit iet tussen de oren nl.....he lekker ff mopperen... :))
Kreeg nl net die vraag....ik kan toch wel....not dus, deze dame hangt pas s'middags het bordje open op, verder is ze closed πŸ˜„

Login of registreer om te reageren
06-03-2020 om 10:25 uur

ik mopper ook regelmatig tegen piepende droogtrommels en wasmachines.... denk dat ook heus dat ze luisteren :-)

Login of registreer om te reageren
06-03-2020 om 10:27 uur
Reactie op emsepems

ik mopper ook regelmatig tegen piepende droogtrommels en wasmachines.... denk dat ook heus dat ze luisteren :-)

Ja he?ik heb ook een plant die heet karel, echt waar! En dan zeg ik:zo nu Karel een slokje en nu t vrouwtje zelf....drink altijd gezellig samen met Kareltje...
Ik spoor ook niet helemaal denk ik......

Login of registreer om te reageren
06-03-2020 om 10:30 uur
Reactie op goudvisje

Leuk topic, herkennen jullie dit ook?ik kan in de ochtend echt geen telefoon of bezoek ontvangen, enorm lange opstartproblemen, eerst moet de oramorph werken en dat mensen dan zeggen:maar IK kan toch wel komen??...
Nope dus, t is niet zo'n ziekte dat kiest bij welke persoon ik meer lucht heb dan bij de ander, zit iet tussen de oren nl.....he lekker ff mopperen... :))
Kreeg nl net die vraag....ik kan toch wel....not dus, deze dame hangt pas s'middags het bordje open op, verder is ze closed πŸ˜„

Ik merk wel dat ik liever in de middag afspraken plan want dan heb ik vast alle medicijnen in me mik zitten ...

Ik moet ook eerst even opstarten en dan op me gemakkie eten dan rustig aan aankleden en dan rond 11 uur half 12 kom ik op gang ☺️

Login of registreer om te reageren
06-03-2020 om 10:31 uur
Reactie op goudvisje
Reactie op emsepems
ik mopper ook regelmatig tegen piepende droogtrommels en wasmachines.... denk dat ook heus dat ze luisteren :-)

Ja he?ik heb ook een plant die heet karel, echt waar! En dan zeg ik:zo nu Karel een slokje en nu t vrouwtje zelf....drink altijd gezellig samen met Kareltje...
Ik spoor ook niet helemaal denk ik......

Hahaha grappig zo heet mijn vader πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ™ˆ

Login of registreer om te reageren
06-03-2020 om 10:33 uur

Hahahaha dus drink ik met je vader een bakkie....leuke vader???
Nee ik heb ook een leukerdje, ruil hem niet in... ;))

Login of registreer om te reageren