Hoe voel jij je vandaag #169

26-02-2020 om 12:48 uur Gesloten

En hier gaan we verder.

De reacties zijn gesloten.
03-03-2020 om 09:45 uur

@goudvisje
Balen van de kapper.
Geniet van de zon, hopelijk voel je je wat lekkerder dan.

Hier inmiddels buiten de stadsgrenzen beland. Veel mensen met een geurtje op in de trein, maar gelukkig een voor mij goede coupé gevonden.
Nou even expres hoesten, heb ik een eigen coupé ;-)

Fijne dag allemaal!

03-03-2020 om 09:49 uur
Reactie op Suus01

@goudvisje
Balen van de kapper.
Geniet van de zon, hopelijk voel je je wat lekkerder dan.

Hier inmiddels buiten de stadsgrenzen beland. Veel mensen met een geurtje op in de trein, maar gelukkig een voor mij goede coupé gevonden.
Nou even expres hoesten, heb ik een eigen coupé ;-)

Fijne dag allemaal!

Ja dat werkt nu wel, hoesten of niezen en je zit vlug alleen :)
Geniet van je dagje weg, soms zo nodig even.
Goor die geurtjes....heb hier een buuf die spuit vaak rond met fibreze...op haar deurmat...gelooft ook nooit dat dit kwaad kan...mensen en fietsbellen, dit is een fietsbel X_X

03-03-2020 om 12:06 uur

ach, ik ben alweer moe, gewoon te moe om wat te doen eigenlijk.
heb de fysio gebeld omdat mijn arm/schouder weer opspeelt (warschijnlijk door het werken).
dus mezelf verwend vandaag :-)
niet sporten maar een klein rondje op de fiets geweest met ebike op max, leuke kommen bij de ah gekocht en nu heerlijk filmpjes op de bank :-)
dagje verwennen blijft een goede tip Goudvisje!

03-03-2020 om 12:38 uur
Reactie op emsepems

ach, ik ben alweer moe, gewoon te moe om wat te doen eigenlijk.
heb de fysio gebeld omdat mijn arm/schouder weer opspeelt (warschijnlijk door het werken).
dus mezelf verwend vandaag :-)
niet sporten maar een klein rondje op de fiets geweest met ebike op max, leuke kommen bij de ah gekocht en nu heerlijk filmpjes op de bank :-)
dagje verwennen blijft een goede tip Goudvisje!

Echt he!!we moeten ons zelf blijven kietelen, een verwendagje kan veel goed doen, kun je daarna de dingen weer beter aan en zie je het ook anders, althans dit werkt voor mij zo zeker.
Soms heb je t gewoon even gehad, schouder...moe..wachten op reva..herkenbaar op een andere manier..mens wacht wat af
Sterkte lieve ems en geniet vd filmpjes.
Deze dame duikt ook de bank even op, krijg al een echte hangkuil in mn bank :P

03-03-2020 om 13:40 uur
Reactie op goudvisje
Reactie op Soosh
Reactie op goudvisje
Gelukkig goed afgelopen bij de kapper, ik heb inmiddels een thuiskapster, laatst zonder erg(kwekken) spoot ze haarlak.... En bedankt! Niet expres maar haat sowieso al haarlak en beneemt je echt 't laatste beetje lucht

Oh wow, dat is wel balen. Foutjes maken we allemaal, maar dit was wel een kostbaar foutje voor jou :( Hopelijk is ze genoeg geschrokken om dat niet meer te doen.

Dank je, ja was echt dom maar merk toch vaak dat ze al vlug denken:zoveel kwaad kan het toch niet.....wel dus.
Volg keer zorg ik dat ze de bus haarlak in haar tas houdt, ze is zelf van t liefst de kop volspuiten met lak en zegt dan dingen als:ja maar deze kan toch wel....not dusss.
Verder een lieve meid maar net als velen wordt er al vlug gedacht, mevr lacht en komt goed over dan zal het wel meevallen...alsof we de hele dag zitten te janken...hihi

Ben jij al wat fitter @soosh? Beetje rustiger en stabieler?
Sterkte en neem je rust ook he!
Hier zijn het goede momenten afgewisseld met bud momenten.
Maar de zon schijnt nu volop, doet goed, zelfs achter glas.

Ja, de 'het valt toch allemaal best mee' reactie.
Ik ben een keer -recht in mijn gezicht- uitgelachen toen ik vertelde dat ik depressief ben. Want ik ben altijd zo vrolijk en spontaan! Ja, depressieve mensen kunnen ook lachen, vooral buiten de deur lijken het net echte mensen :P

Zo ook met andere 'onzichtbare' aandoeningen.

Ik ga heel langzaam vooruit. Rustiger aan proberen te gaan, ook al gebeuren er regelmatig dingen dat ik toch weer even flink aan de slag moet. Vorige week had ik woensdag vrij gepland met een hele dag voor mezelf.. toen belde om half 10 mijn man op, omdat zijn auto het had begeven. Flink ook, want die mocht meteen door naar de sloop. Nouja, man nog heel, dus zuur, maar overkomelijk. De vrije dag was ik helaas wel kwijt.

Dit weekend heel weinig gedaan, zoveel mogelijk geslapen.

03-03-2020 om 18:09 uur

@Soosh , precies zolang je lacht of vriendelijk bent zal het wel meevallen...
Alsof iedereen met een depressie hele dagen huilt , meest mensen zetten een masker op, juist omdat depressie nog steeds in een verdomhoekje zit.
We moeten allemaal zgn "sterk zijn en bikkels", liefst ook nog bloedmooi :P de meeste mensen met een depressie zijn de bikkels en de sterkeren,juist omdat ze ermee moeten dealen.

Fijn dat je iets vooruit gaat, al houd het niet over, moeilijk ook met een druk leven om rustig aan te doen, gelukkig man nog heel maar je dag was ook voorbij en ga je toch weer door, wat moet je ook anders...
Hoop dat je veel rustige weekenden krijgt!
Liefs 😘

04-03-2020 om 08:55 uur

Op en af flink benauwd, maar we gaan gewoon door met ademhalen😉. Qua fysio ging het iets beter kon vorige week 2x 1 minuut op de crosstrainer. Maandag mocht ik hem helaas van de fysio niet doen ze vond me te benauwd. Hopelijk morgen wel maar moet ik minder benauwd zijn als nu. Gisteren mijn diamondpainting weer erbij gepakt 140 bij 60 dus woonkamer staat weer vol😜. Was het bankhangen en iPad een beetje zat dus ff weer wat anders doen. Moest weg vanwege kerst en daarna nog even geen zin gehad.

Alle zieken veel sterkte!

Fijne dag allemaal ik leg steentjes tussen het bankhangen door😂

04-03-2020 om 09:18 uur
Reactie op MMG

Op en af flink benauwd, maar we gaan gewoon door met ademhalen😉. Qua fysio ging het iets beter kon vorige week 2x 1 minuut op de crosstrainer. Maandag mocht ik hem helaas van de fysio niet doen ze vond me te benauwd. Hopelijk morgen wel maar moet ik minder benauwd zijn als nu. Gisteren mijn diamondpainting weer erbij gepakt 140 bij 60 dus woonkamer staat weer vol😜. Was het bankhangen en iPad een beetje zat dus ff weer wat anders doen. Moest weg vanwege kerst en daarna nog even geen zin gehad.

Alle zieken veel sterkte!

Fijne dag allemaal ik leg steentjes tussen het bankhangen door😂

Mooi ruk , ik ook nog op en af .. ik kon mezelf amper aankleden vanmorgen spierpijn vd ventolin ook bah . Voel me net een oude oma .. gelukkig zo naar de longarts

Sterkte 🍀

04-03-2020 om 09:22 uur

@Mel succes bij longarts ben benieuwd hopelijk kunnen ze verbetering geven.

04-03-2020 om 11:44 uur

Het nieuwe nummer van Maan past wel bij ons😀, of mij!
Vooral degene met alleen de tekst in beeld op youtube