Zonnebrandcrème

02-06-2019 om 10:34 uur

Hoi,

Even een vraagje:
Ik ben opzoek naar een nieuwe zonnebrandcrème, degene die we nu hebben (ultrasun) triggert mijn longen net iets teveel naar mijn zin. Helaas ben ik voor veel crèmes allergisch, waaronder voor vision. Ik heb een zeer gevoelige huid met eczeem en ik heb last van zonne-allergie. De zon mijd ik wel enigszins maar kan natuurlijk niet altijd (hierdoor slik ik ook extra vitamine D). Mijn huidskleur is ook heel licht en zit net in type 2.
Heeft iemand ervaring met zonnebrandcrème die geschikt is voor de gevoelige huid en over het algemeen je longen niet triggert?

Alvast bedankt!

Login of registreer om te reageren
03-06-2019 om 09:45 uur

@tata dankje die ga ik dan zeker eens proberen:D zal vast ook wel eventueel online te bestellen zijn!

Login of registreer om te reageren
26-02-2020 om 18:06 uur

Wat ook een fijne zonnebrand is van la roche posay en de sun intolerant. Hier zit ook niks! Vraag anders eerst eens een proefje voor dat je een dure tube koopt en je er niet tegen kan!

Login of registreer om te reageren
26-02-2020 om 19:45 uur

Uiteindelijk heb ik een fijne van het kruidvat als ik het niet vergeet zal ik hem straks even vermelden, 1 voordeel als ik het niet verdraag doet de rest hier thuis dat wel haha maar tot nu toe erg tevreden erover!

Login of registreer om te reageren
27-02-2020 om 20:40 uur

Solait sensitive de witte van het kruidvat heb ik, kreeg ik als tip:)

Login of registreer om te reageren