2e keer longrevalidatie

23-02-2020 om 18:01 uur

2 jaar geleden ben ik flink ziek geweest door de griep. daarna ben ik blijven kwakkelen en heb ondanks hoge astma medicatie regelmatig prednisolon nodig.
Ook de arm/schouder pijn afgelopen half jaar heeft mij astma en conditie niet goed gedaan.
Na veel onderzoeken hebben artsen geadviseerd om weer de gaan revalideren, dit heb ik 20 jaar geleden ook gedaan.
De revalidatie zal ik beatrixoord-haren zijn, mijn longarts heeft me inmiddels aangemeld

Ik vind het best heftig, opnieuw revalideren. Maar snap dat t zo met regelmatig predkuren ook niet goed gaat.
Wie heeft er voor een 2e keer gerevalideerd, of pas nog op beatrixoord?

Login of registreer om te reageren
23-02-2020 om 19:13 uur

Zeker heftig maar ook echt nodig jammer genoeg emsepems!
Je bedoelt poliklinische revalidatie neem ik aan?
Hoop dat je veel reacties gaat krijgen!
Sterkte en liefs xxxx

Login of registreer om te reageren
23-02-2020 om 19:18 uur

suus01 en goudvisje, lief van jullie. dankjewel :x

ja, ik ga poliklinisch revalideren, is mijn idee. intake moet ik nog krijgen. Gelukkig woon ik 20 km van Haren, dus kan er prima heen rijden.
de wachttijd is nu nog ongeveer 10 weken, en eerste formulieren heb ik wel al ingevuld.

Login of registreer om te reageren
23-02-2020 om 19:24 uur
Reactie op emsepems

suus01 en goudvisje, lief van jullie. dankjewel :x

ja, ik ga poliklinisch revalideren, is mijn idee. intake moet ik nog krijgen. Gelukkig woon ik 20 km van Haren, dus kan er prima heen rijden.
de wachttijd is nu nog ongeveer 10 weken, en eerste formulieren heb ik wel al ingevuld.

Ja dan is het goed te doen, is nog even afwachten wat zij het beste vinden, ik vond zelf klinisch zwaar maar het prettige was wel dat ik alle tijd voor mijzelf had en niet alle andere bezigheden thuis ernaast...dus rust is dan ook echt rust en sport en de rest.
Ik vind het naast de bezigheden die thuis soms moeten best zwaar en nu is intern soms ook maar 3 a 4 dagen..
Maar red je het poliklinisch ook kwa rijden zou ik dat ook prettiger vinden want intern is toch een dingetje..
Echt lange wachttijd.........

Login of registreer om te reageren
23-02-2020 om 19:34 uur

Ik heb twee keer gerevalideerd. Hoewel ik eerst sceptisch was, heb ik er ook de tweede keer nog veel aan gehad en ook andere dingen dan de eerste keer.

Als je nu het gevoel hebt, niet verder te komen, zou ik er wel voor gaan.

Login of registreer om te reageren
23-02-2020 om 19:38 uur
Reactie op Daantje

Ik heb twee keer gerevalideerd. Hoewel ik eerst sceptisch was, heb ik er ook de tweede keer nog veel aan gehad en ook andere dingen dan de eerste keer.

Als je nu het gevoel hebt, niet verder te komen, zou ik er wel voor gaan.

ging je ook naar een revalidatie centrum, of in het ziekenhuis. bij ons kan het beide, maar voor mij kiezen ze voor revalidatie centrum

Login of registreer om te reageren
23-02-2020 om 21:35 uur

In het ziekenhuis, er is hier geen longrevalidatiecentrum in de buurt. Voordeel is dat de artsen, longverpleegkundigen, etc bekend zijn.

Login of registreer om te reageren
24-02-2020 om 08:35 uur

Bedankt voor je reactie Daantje, fijn dat je er ook de 2e keer veel aan hebt gehad.

Login of registreer om te reageren
24-02-2020 om 11:07 uur

Heel veel sterkte ! best pittig denk ik

🤗

Login of registreer om te reageren
24-02-2020 om 11:31 uur

Ik ga de 27e op intake in Merum Heideheuvel,maar als ik het zo hoor schijnt het geen pretje te zijn.Kan iemand ook iets positiefs zeggen over de revalidatie?

Login of registreer om te reageren