Netflix, je favo film of serie

03-10-2019 om 14:36 uur

Inmiddels ben ik al een tijdje ziek, en heb me sinds een week geabonneerd op Netflix.
Ik heb laatst le mante gekeken, net een boek die ik las, zoooo spannend en mooi verhaal!
nu kijk ik homeland, ook lekker spannend. Maar shrek 3 vond ik ook grappig en de kleine prins ontroerend.

Wat is jou favo film of serie?
Het is ook fijn te vertellen waarom, waardoor meelezers een idee hebben waar de film over gaat ;-)

Login of registreer om te reageren
20-10-2019 om 21:34 uur
Reactie op koe

Als je van geschiedenis enzo houdt is de serie ‘the last czars’ ook echt een aanrader. De serie verteld over de ondergang van de Romanovs, de laatste tsarenfamilie in Rusland

oei! dat is ook voor mij mooi! bedankt voor deze tip!!!

Login of registreer om te reageren
21-10-2019 om 11:32 uur

Haha dat herken ik emsepems of dat het niet zo spannend is maar ze zo meegezogen wordt dat je niet kan stoppen met kijken:p
Ik
Ben nog bezig of bijna klaar zelfs met Castle staat op videoland, maar laatste rijd is serieus kijken teveel dus kijk veel kinderfilms en series waarbij je niet hoeft op te letten haha

Login of registreer om te reageren
28-01-2020 om 01:32 uur

ik kijk nu 'the crown'. moest er even inkomen, maar ben nu helemaal blij met de serie

Login of registreer om te reageren
28-01-2020 om 10:04 uur

Netflix al weer afgezegd ;);)zag door de bomen t bos niet meer.
Wij kijken nu de serie "accused" op ziggo, engelse detective met afzonderlijke afleveringen, leuk!
Oeps dit is alleen topic over Netflix maar ach tv tips zijn altijd goed....toch?

Login of registreer om te reageren
28-01-2020 om 12:07 uur
Reactie op goudvisje

Netflix al weer afgezegd ;);)zag door de bomen t bos niet meer.
Wij kijken nu de serie "accused" op ziggo, engelse detective met afzonderlijke afleveringen, leuk!
Oeps dit is alleen topic over Netflix maar ach tv tips zijn altijd goed....toch?

Op BBC first heb je vaak goede series. Net als op Canvas (België) zijn ook regelmatig kwalitatief prima films en series. Vorige week The Apple Tree yard, 4 delen. En op Fox 9-1-1, een serie die over de hulpverlening bij branden, ongelukken en rampen gaat.
Wat ook interessant is, is Inside the Ambulance, nu op de zender Spike. Dan zie je hoe de zorg in Engeland toch anders opgezet is dan hier. Ze bellen daar heel vaak de ambulance, wanneer wij nog zelf naar de HAP of de SEH bellen en zelf gaan. Hier is de regel dat je een ambu moet bellen als de patiënt niet meer in staat is of als er spoedeisende behandeling moet plaatsvinden.

Login of registreer om te reageren
28-01-2020 om 16:17 uur
Reactie op goudvisje

Netflix al weer afgezegd ;);)zag door de bomen t bos niet meer.

haha, herkenbaar hoor, het bos en de bomen. ik heb daarom ook dit topic opgezet... en begin nu pas mijn draai te vinden in het zoeken van series of films

Login of registreer om te reageren
28-01-2020 om 23:25 uur
Reactie op Thirza
Reactie op goudvisje
Netflix al weer afgezegd ;);)zag door de bomen t bos niet meer.
Wij kijken nu de serie "accused" op ziggo, engelse detective met afzonderlijke afleveringen, leuk!
Oeps dit is alleen topic over Netflix maar ach tv tips zijn altijd goed....toch?

Op BBC first heb je vaak goede series. Net als op Canvas (België) zijn ook regelmatig kwalitatief prima films en series. Vorige week The Apple Tree yard, 4 delen. En op Fox 9-1-1, een serie die over de hulpverlening bij branden, ongelukken en rampen gaat.
Wat ook interessant is, is Inside the Ambulance, nu op de zender Spike. Dan zie je hoe de zorg in Engeland toch anders opgezet is dan hier. Ze bellen daar heel vaak de ambulance, wanneer wij nog zelf naar de HAP of de SEH bellen en zelf gaan. Hier is de regel dat je een ambu moet bellen als de patiënt niet meer in staat is of als er spoedeisende behandeling moet plaatsvinden.

Ja kijk ik ook af en toe, ook inside the Ambul..erg he? Ze bellen daar alsof ze naar de kapper bellen...
Voordat ik 112 bel moet er heel wat gebeuren indd.
Die bbc series zijn ook leuk, accused ook trouwens, losse afleveringen best prettig.

Login of registreer om te reageren
28-01-2020 om 23:28 uur
Reactie op emsepems
Reactie op goudvisje
Netflix al weer afgezegd ;);)zag door de bomen t bos niet meer.

haha, herkenbaar hoor, het bos en de bomen. ik heb daarom ook dit topic opgezet... en begin nu pas mijn draai te vinden in het zoeken van series of films

Ja was er wel klaar mee, we nemen het weer wanneer het vervolg komt van:la casa de papel...
Er is zoveel te zien, ook op ziggo hier en bbc indd.
En nu heb je veel mooie tv vind ik, grey's anatomy, 5 days inside ook boeiend.
We komen de dagen wel door....

Login of registreer om te reageren
29-01-2020 om 11:44 uur

New Amsterdam is veel beter goudvisje. Grey's A, gaat veel te veel over wisselende relaties. Ik had het na 1 seizoen wel gezien. Stel je voor dat in het echte leven de artsen zo ook tekeer zouden gaan met elkaar. :D

Login of registreer om te reageren
29-01-2020 om 13:06 uur
Reactie op Thirza

New Amsterdam is veel beter goudvisje. Grey's A, gaat veel te veel over wisselende relaties. Ik had het na 1 seizoen wel gezien. Stel je voor dat in het echte leven de artsen zo ook tekeer zouden gaan met elkaar. :D

Hihi nee als patiënt zou ik niet in 't zkhs van Grey willen liggen, wat daar allemaal gebeurt in de bezemkast :) maar voor de lol is 't leuk, ben vanaf dag 1 fan...
New Amsterdam is Indd ook mooi en realistischer.
Zo vond ik vroeger Er ook mooi, nu de herhaling niet meer...

Login of registreer om te reageren