3x gedeeltelijke klaplong angstaanvallen

11-01-2020 om 20:12 uur

Goedendag ik ben Chantal 38 jaar 2 kids en een man..

24 dec 2018 mijn eerste gedeeltelijke klaplong gehad. Met rust is deze over gegaan. CT gehad geen gekke dingen op te zien

Aug 2019 was de linker kant aan de beurt..... ook weer bovenkant 4.3 cm we er rust.. bleef alleen wel last van het hoekje in mijn nek houden.

En nu 27 dec weer links bovenaan los.. niet benauwd beetje zere zij.. weer rust houden..
Maar nu uit het niets reageerde mijn lichaam compleet anders na 3 dagen hartkloppingen misselijk zonder overgeven geen eetlust ..2 keer op de spoed geweest alles nagekeken.. nu aan de oxazepam dat helpt.. alleen zijn we nu een week verder want afgelopen zaterdag was wat er ingelopen was weer geklapt dus begint de rust opnieuw.. ik wordt alleen gek van dat geborrel want in mijn ogen betekend dat hij ligt nog niet aan... maar niemand hoor ik hierover elke keer als er iets borrels wat al minder is dan een week geleden schiet mijn hartslag omhoog..

Dinsdag opnieuw een CT.. maandag moet mijn man weer aan het werk en ben ik alleen thuis vind alles ineens eng...

Ik baal van mezelf want zo ken ik mezelf helemaal niet .. ben zo bang dat hij niet meer aan gaat liggen...of is een week toch kort..

Hoop dat iemand dit herkent en ook het borrelen.. durf haast niet te bewegen als ik dat voel..

Bedankt voor het lezen

Login of registreer om te reageren
17-01-2020 om 18:35 uur

Heb wel gerookt ben toen links klapte per direct gestopt en dat houden we lekker zo.. ja die vats zorgt ervoor dat als die luchtbel weer een gaatje wordt je long niet kan klappen..

Ik heb inderdaad nog wel wat vragen die altijd achteraf komen die schrijf ik op en neem ik mee..

Ben al zo blij dat die paniek weg is en ik weer gewoon kan eten enz

Login of registreer om te reageren
17-01-2020 om 21:04 uur

Ja snap ik dat je blij bent en zeker je vragen stellen!
Gelukkig al gestopt! Heel goed van je en houden zo hihi.
Sterkte en fijn weekend! Liefs

Login of registreer om te reageren